El poder a Raghnakris. (Temàtica: Poder)

Un relat de: Lekrram

El moviment pro-Raghnakrià que va assolar la nostra colònia durant els anys de l'Escissió va tenir molta força. Per totes els bars de moda, locals de ball i salons recreatius es veien joves amb pegats pro-Raghnakrians i cartells amb les seves consignes. Raghnakris és un planeta com la majoria dels de la Federació. Té una baixa gravetat, però la densitat dels gasos que l'envolten permet la presència d'una atmosfera. Els sistemes basats en aigua i carboni, com per exemple els humans, no hi poden viure. Però, malgrat això, es tracta d'un planeta habitat. De fet, s'ha aconseguit establir contacte amb els seus habitants. L'important, però, és que els Raghnakrians tenen un mancança de jerarquia, però els conflictes son una constant. Tanmateix, el que reivindicaven els pro-Raghnakrians era el seu sistema per resoldre els conflictes. Es tracta, ni més ni menys, que de la dansa. Els millors ballarins són els que tenen el poder a Raghnakris. Danses rituals que poden ser efectuades tant per una parella com per milers d'individus són les que elegeixen l'esdevenir d'aquest món. Aquestes danses acostumen a durar hores, deixant als seus participants exhausts. No hi ha guanyador proclamat, cada un té la seva pròpia opinió. Però normalment les dues bandes queden massa esgotades com per continuar la disputa. Es tracta d'una societat estancada, molts cops les danses en sí, la demostració del poder, presenten més importància que l'afer en discussió. És això el que demanaven els pro-Raghnakrians. L'estancament de la societat per tal d'evitar els conflictes sagnats. L'aturada del progrés i per tant de la contaminació, residus i tots els altres factors que aquesta comporta. Els pro-Raghnakrians van idealitzar Raghnakris, van santificar els seus habitants i les seves costums. El que van ignorar, però, és el ritual d'iniciació necessari per entrar en la maduresa i poder participar en les danses rituals. Aquest ritual tracta, bàsicament, en l'assassinat dels teus avis.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Lekrram

2 Relats

4 Comentaris

2001 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00