El nostre ENTORN, una escola.

Un relat de: Joan G. Pons
El nostre ENTORN fa referència al lloc on vivim, on treballem, on passegem, on ens relacionem, veïns, espais...

El nostre entorn es com una escola permanent, on convivim, creixem, compartim.
Animo a integrar-nos força. Rebem i Aportem.

Referències interessants de l'ENTORN:
- Veïns. Relacions lliures. A triar.
- Botigues a prop. Freqüència.
- Carrer on visc. El trepitgem molt sovint. Recomanable fer passejades de descoberta.
- Racó o Espai especial escollit, on sentim quelcom diferent d'altres espais quotidians. Records, Vivències...

Aprofitem, Valorem, el nostre Entorn, una escola de viure i conviure.
Trobem i Aportem.

************************************

Comentaris

  • Escola de la vida[Ofensiu]
    Soleilsi | 19-09-2022 | Valoració: 10

    Molt bona reflexió, Joan!
    L'entorn ens influència sigui positiu o negatiu, sempre proporciona vivències i aprenentatges! L'escola de la vida que s'ha de viure en el present, aquí i ara!

  • Bona reflexió. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-09-2022 | Valoració: 10

    Allò que valorem, hem de saber que ho hem d'aprofitar-lo al màxim, siga escola o qualsevol altre detall de la vida.
    Cordialment.

  • El nostre entorn......[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 18-09-2022 | Valoració: 10

    De vegades ens passa desapercebut, i la major part d'elles deixem que siguin els altres qui aportin idees, solucions, actes, etc... Vivim en una societat individualista i molt poc social, implicar-nos en el nostre entorn, ens agradi o no, sempre és positiu si no es queda tan sols en crítiques. Per a mi, la vida en si és una escola.

    Una reflexió més a tenir en compte.

    Cordialment.

    Rosa

  • Està bé,[Ofensiu]
    Prou bé | 18-09-2022

    però a vegades els entorns no són una bona escola en ells mateixos.

    La reflexió és bona, però amb matisos.

    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10