El MIRALL de l'ESPERIT

Un relat de: Joan G. Pons
Es parla, comenta, s'escriu, al voltant dels VALORS PERSONALS.
Tema molt important. Bàsic.
Però de tant en tant convé passar-li el plomall i treure la "pols"als nostres valors..

Suggereixo un exercici fàcil i eficient. Ajuda i clarifica molt.
Us parlo del MIRALL de l'ESPERIT.

Amb certa freqüència, dedicar-hi una estona a mirar-nos a la cambra de bany de casa i procurar veure, a més de la cara física, la de l'esperit i els valors que l'envolten.
Fem un inventari de revisió si els nostres VALORS funcionen actius i si podem assumir de nous.
Riquesa positiva.

******************************

Comentaris

  • El valors....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-08-2023

    que tant han canviat en els darrers anys, i que sense cap dubte hauríem de ser-ne més conscients, aturar-nos i valorar-los com una valuosa prioritat.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Des de la mirada: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-05-2022 | Valoració: 10

    Com ho dius, cal mirar-se en el mirall. Això és essencial per a l'esperit. Veure'ns els valors personals, en el mirall és important.
    Cadascú que se'ls sàpiga veure's, en l'espill.
    Molt enginyós.
    Cordialment.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 20-05-2022

    Gràcies. Salutacions.

  • Nova mirada[Ofensiu]
    Soleilsi | 20-05-2022 | Valoració: 10

    Aquest Mirall de l'Esperit, sí que fa obrir els ulls i veure'ns com a persones humanes, molt més enllà de la imatge exterior.
    És una llàstima que no es pugui trobar a les botigues, es tracta de fer un esforç personal, oi?.
    Gràcies, Joan, a trobar aquesta nova mirada!