El gat sense música

Un relat de: N'Àngela

Hi havia una vegada un gat que era músic,i sempre que anava a tocar el seu mestre li deia que eu feia molt mal,i que no tocava be. Aleshores el gat sempre es posava molt trist, però ell sabia que alguna vegada eu faria molt bé ja que la música era la seva vida. Eixa nit quans se'n va anar a dormir, es va proposar que al matí següent estaría practicant per a què el seu professor es posara content al sentir la seva millora. Al dia següent es va alçar amb molta energia per a tocar i practicar, va agafar el saxo, que era l'instrument que tocava, i va començar a tocar. Però què és el que passa? -es va preguntar ell mateix. L'instrument no feia cap soroll, potser seria l'instrument que ja estaría vell, va agafar una dolçaina que tenía i quan ja tenía l'aire suficient per posar-se a tocar, tampoc feia cap de soroll. Què m'ha passat? es preguntava ell continuament,i el pitjor no era aixó és que al dia següent per la vesprada tenía un concert en solitari al qual assistiria molta gent,i no podia fallar,què anava a fer? Ja es va fer de nit i va decidir anar-se'n a dormir, sense tindre el problema solucionat. Li va costar molt adormir-se però eu va aconseguir. Quan ja estava adormit del tot va entrar una gata molt bonica i es va esperar fins a que es despertara. Quan es va despertar la va veure i li va preguntar qui era, ella li va respondre: -Soc una gata ,i sé què és el que et passa,has sigut encantat per un bruixot que coneixes i et té mania, el teu professor de música, ell t'ha llevat el poder tocar instrument però jo t'ajudare amb un conjur màgic. Quan aquesta vegada toqués a ell li se llevaran els seus poders,i tu podràs tornar a tocar i eu faràs millor. La gateta va fer el conjur i així va succeir tot. Ell i la gateta es van fer grans amics i el gat es va fer molt famos en el món de la música. I conte contat aquest conte ja s'ha acabat.

Comentaris

  • ospa tu[Ofensiu]
    Meryl | 02-05-2007 | Valoració: 7

    Mai m'hauria imaginat que un professor de música fos així. Però en la vida real no funciona, quan als teus pares els dius que no aproves l'assignatura perquè el professor et té mania t'envien a ratar. Je, je.
    Està força bé.

l´Autor

Foto de perfil de N'Àngela

N'Àngela

3 Relats

2 Comentaris

2567 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00