El forn d'en Casas

Un relat de: miquel segui cases

Benvolguts amics i amigues!!

Som en Miquel segui casas, i aquest es el meu relat, un relat aventurer!!

Es forn d´en casas , somni o realitat?

Es forn d´en casas , es el meu negoci, are fara un any que esta en funcionament, ens dedicam a la venda de pa i pastisos tambe amb alaboració propia.

gairebe pensant o sense pensar, surt l´idea de montar un negoci propi.

com vos puc contar que surt aquesta idea?

pues mirau per quedar bé i per que es així, i no fa falta donarli mes voltes, surt d´ilusio!!

Il-lusió per que som jove
il-lusió per fer feina
il-lusió per tenir un negoci propi
i il-lusio per crear una cosa que durà el meu nom i seguir fent feina!!

Tot comença com un joc, anant a cercar les peces perquè tot estigui en marxa i vagi bé.

primer cercar local,
despres la paperassa,
els proveïdors
coses ens duen fetes i moltes altres les feim noltros

que cuant dic noltros, només som 2

jo i mumare, i qui te forn sap tota la responsabilitat que te aquest tipus de negoci.

i jo nomes tenc 21 anys i mumare en te 47.

aixi ens o em muntat i are ja fa un any que tenim obert!!

la gent està molt contenta, o troben bo i esper que la cosa vaji a mes!!

atentament:

Un jove emprenedor.


si voleu sabre mes coses de jo que faig o que deix de fer em podeu agregar a la seguent adreça:

CASAS_213@HOTMAIL.COM

estare molt content de compartir les vostres idees, consells i anectotes.

grasis

Atentament.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

miquel segui cases

3 Relats

0 Comentaris

2517 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
El meu nom es Miquel Segui Casas, nascut a inca - mallorca, dia 5 de septembre de 85.
Tenc com a hobby la música! e tocat en diferents grups i bandes de l´illa, i tambe magrada composar cançons i escriure gloses o poesies!!