Dragoon

Un relat de: JUANMA

Hi habia una vegada un noi anomenat Dart, ell vivia a un poblet de la montaña. Ell li agradava ser caballer i com el seu para era ell volia tambe. Un dia que es estaba a la montaña relaxat, va sentir uns sorolls i es va amagar. Eren caballers de l'emperador Lloyd, en Dart va veure que es dirigien cap al seu poble. Ell va tornar , i quan anava per al cami es va espantar perque va sortir un drac verd de la montaña i en dart es amaga i el drac el buscaba de sobte quan el drac al ananava agafar va apareixer un soldat i va atacar al drac i el darc va fugir. En Dart anava a donarli las gracies pero el soldat habia desaparegut. En dart despres de l'ensurt va seguir al seu cami. Va veure de que del seu pobre surtia fum molt fum , aleshores va anar corrents. Quan va arribar es va trobar tot en flames i destrossat. Ell va anar a la seva casa aveure si estaba el seu pare adoptiu pero no i era estaba tot destrosat i en Dart no va perdre la calma i va seguir el rastre dels caballs del emperador asi que va anar cap al nort . Abans d'agafar el cami li va apreixer un caballer negre que li va dir:-Si la vols , vina-Ell no va entendre el que va dir aleshores el caballer va anarse. En Dart va dirigir-se cap a la fortalessa del emperador Lloyd. Va atravesar un bosc i un riu, quan ja veia la costa que ell mai habia vist va veure un carro de mercaderies on hi habia un mercader . Ell va seguir al carro fins arribar a la gran fortaleza. En dart va pensar que a qui van segrestar a la seva gran amiga Shana. Ell amb rabia va anar cap el castell, va pensar i va veure que no podria superar el guardia amb facilitat i aleshores va apareixer un ... CONTINUARÀ!

Comentaris

  • Està molt bé...[Ofensiu]
    AVERROIS | 06-12-2005

    ...l'historia, però al llegir-la em dona la sensació de que tens molta presa al escriure. Assoboreix cada paraula, cada frase i no tinguis por que nom s'escaparan. Després ho tornes a llegir i veuràs com encara pots afegir o arreglar alguna cosa. Endavant. Una abraçada.

l´Autor

JUANMA

2 Relats

2 Comentaris

1671 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor