Diari d'un boig

Un relat de: Marc Freixas

Un dia us deixaré el camí lliure,
i podreu viure amb la calma desitjada;
jo, mentre els dies em van fent una mica més malalt,
acabo de concebre la malaltia d'una bogeria que viu dins meu,
i em fa tremolar...

i perdo el nord amb els sentits desenfrenats,

I és que jo, per damunt de totes les coses, sóc boig,
i després de boig sóc malalt,
i després de malalt i boig,
sóc trist, plorós,
sóc alegre, rialler,
sóc tímid, vergonyós,
sóc extrovertit, desinhibit,
i sóc molt més que qualsevol de vosaltres,
perquè jo simplement sóc boig.

És un fet que ha de quedar clar entre tots els qui em llegeixin,
però...

qui és que no escriu les seves bogeries al seu diari?

Comentaris

  • Boig d'un diari[Ofensiu]

    jo estic boig com un llum
    tu fas el boig quan escrius
    ell és boig però no ho sap
    ella està boja per tu
    nosaltres som els més bojos
    vosaltres esteu bojos, sempre treballant
    ells (els romans) estan bojos
    elles es tornen boges quan es fa fosc

  • Com a mínim som 2!![Ofensiu]
    Nicte | 20-01-2005 | Valoració: 9

    els bojos!! jo no escric el meu diari pròpiament dit, però en cada poema hi ha una part de mi, tal vegada com un diari... M'agradan tots els adjectius contraposats per acabar dient q si, q estàs boig!
    He llegit uns quants dels teus poemes i tens una escriptura molt, refrescant? la veritat és q no tinc n.p.i. d'escriure i menys de comentar no he estudiat literatura o semblant però des de la meva petita ignorància comento el q tot plegat em suggereix. Jastá (és q fotu uns rotllos!!!).
    Cristina

  • Fantàstic...[Ofensiu]
    lilium | 14-01-2005 | Valoració: 10

    Ei Marc, saps ahir ja el vaig llegir ja aquest poema i estava apunt de comentar-te'l i se'm va quedar penjat el comentari i no el vaig poder enviar. El torno a fer de nou ara que tinc temps. Aquest poema és una passada i de veritat que deixes el lector ben sorprès. A mesura que el llegeixes t'enganxa i agrada, i és que la majoria dels poetes i artistes es consideren bojos, i és per això que són artistes, perquè tenen un art que sorprèn i atrau.

    Enhorabona un cop més per aquest poema, és fantàstic.

    Per cert, no calia que em donessis les gràcies per haver-te dedicat un poema: "30 anys, una vida per endavant" pel teu aniversari, m'ha sortit del cor i m'ha agradat molt dedicarte'l.
    Apa Marc, a seguir escrivint i no canviïs mai.

    Una abraçada!! Lilium

  • si tots els bojos fossin com tu[Ofensiu]
    Lavínia | 13-01-2005

    tots tindrrien una bona fusta d'escriptors. M'han agradat els paral·lelismes d'adjectius que has establert.

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

869377 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.