Des del teu equip fins l'NBA

Un relat de: taketsu

L'NBA és la lliga de bàsquet més coneguda del món.Com se suposa tothom hi vol anar,cosa que fa més difícil poder-hi jugar.Si per exemple jugues en un equip qualsevol i vols jugar a l'NBA no et desanimis,pensa que pots arribar-hi a jugar algun dia.Allà tot és tan diferent...

Comentaris

  • alejo4 | 29-04-2007 | Valoració: 1

    perque hem caus malament

  • alejo4 | 29-04-2007

    perque hem caus malament

  • la nota que hem falta[Ofensiu]
    alejo4 | 09-02-2007 | Valoració: 2

    ola com e vist que aquest text es molt curt i crec que tens futur podriem fer un relat tu i jo.

    contesta en el meu relat,

  • molt malament[Ofensiu]
    alejo4 | 08-02-2007 | Valoració: 1

    com tu m'has estripat el text io tmb

  • Valoració[Ofensiu]
    Dhoulmagus | 07-02-2007 | Valoració: 6

    La veritat és que és una mica curt. Són les teves opinions sobre l'NBA i això no ho puc valorar del tot. Un consell: escriu altres relats: poesia, històries... Segur que et surt molt millor i segur que et valoren més bé ;). Segueix escribint!

  • es molt curt[Ofensiu]
    alejo4 | 05-02-2007 | Valoració: 1

    aixo no es un relat aixo es una critica a la cruel vida.

    a partir dara qualifica les obres per seu valor OK??

  • De tot cor...[Ofensiu]
    Pet Cursi | 02-02-2007

    Et recomano alejo4 fliparàs!

  • Un relat...[Ofensiu]
    diesi | 29-01-2007

    És un relat curt. Massa curt. Aporta un missatge, sí, però lèxicament... què vols que et digui... Segueix escrivint... Aquest relat no te'l qualifico, però ja et dic que no és el "millor relat", com has dit tu... Potser el següent...

    Encara que això no sigui l'NBA, no et desanimis...

    b#NaT#b

Valoració mitja: 2.2

l´Autor

taketsu

1 Relats

8 Comentaris

1096 Lectures

Valoració de l'autor: 2.20

Biografia:
Hola! em dic Enric i m'agrada escriure en Català.Apa animeu-vos a escriure i veureu que deivertit!

Últims relats de l'autor