CRITERI

Un relat de: Joan G. Pons
El Criteri personal, neix, es forma , en base a la formació i coneixements i vivències, que hom experimenta.

Interessant conviure amb un bon criteri. Que es va actualitzant. Tot un valor molt important.

El criteri personal es un conjunt de normes o regles, assumides i que incideixen en la presa de decisions o adaptacions o alternatives, sobre un cert tema o qüestió.

Ajuda a una bona convivència. Afavoreix una relació de persones amb criteri.

......................................................................................

Comentaris

  • Criteri[Ofensiu]

    Avui dia amb la globalització de la vida diària, fa que resti molt poc espai per al criteri propi. Aquest, tal com dius, fruit de l'experiència es torna canviant amb el temps. Molt important tenir criteri propi, reforça la convivència i la fa més diversa alhora.

  • Experimentar. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-04-2023

    El raonament és molt senzill i a la vegada viure les vivències del dia a dia. Conviure amb tots la vida, és bo.
    (Hauràs comprovat que l'últim relat meu, encara està penjat i pots donar-me les gràcies en el mateix. Però és que espere uns dies més a veure si algú vol comentar-me'l. I si no em comenta ningú més, ja editaré un altre, perquè ja fa tres setmanes llargues, esperant). (Això deus fer tu, també).
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT