CONTE DE PLUJA

Un relat de: Ayla

A fora plou, i jo imagino...

...imagino les minúscules gotes lliscant sobre les teves galtes; mullant els teus cabells, els teus pensaments, la teva ànima,... i et veig lluny, assegut, esperant no sé què, mirant al cel. I t'imagino pensant en nosaltres, pensant en petons, en abraçades, en paraules que mai ens hem dit, en la nostra vida junts, que mai tindrem.

Només una llàgrima, agafa la força que jo no tinc per tirar endavant i cau a terra, solitària... i jo la miro, el temps just per a no perdre't de vista a tu, el temps just perquè el meu cor pugui seguir bategant i no mori en l'agonia de perdre't, ara que ets aquí.

Però no puc arribar on ets tu, massa lluny, massa gotes de pluja que no volen que estiguem junts.

De sobte, els nostres ulls es troben. Jo no sé com dir-t'ho, però tu ho tens molt clar, els teus ulls ho veuen clar, i em diuen que sí, però no ara... em diuen que potser... potser en una altra vida.

I mentre t'allunyes, el meu cor ja no batega, ara s'ha adormit, per a despertar-se en un altre temps... en un altre temps i al teu costat.

Comentaris

  • crohnic | 27-08-2009 | Valoració: 9

    Bon relat! Expresses molt bé els sentiments...

  • Suggerent[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 24-07-2009 | Valoració: 10

    El teu Relat m'ha suggerit que les llàgrimes són gotes de pluja i les gotes de pluja l'Humanitat que a vegades plora.

  • Nyanga | 24-07-2009

    Gràcies també a tu!
    :)

  • Es cert [Ofensiu]
    Nyanga | 22-07-2009

    que la pluja ens deprimeix...potser perque ens recorda a les llagrimes...em podria passar hores i hores asseguda a la finestra mirant com passa el temps, com plou i penant en tot allo que ja no hi és, com molt bé descrius en aquest relat.
    M'ha agradat molt aquest petit conte de pluja!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Ayla

Ayla

2 Relats

11 Comentaris

2535 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
Vaig néixer fa 30 anys, en una petita ciutat entre Barcelona i els Pirineus. M'agrada llegir i escriure, encara que això últim ho faig només de tant en tant, quan les emocions decideixen emprendre el llarg camí del meu cor al paper.

Gràcies a tots els que us heu parat uns minuts a llegir els meus relats i als que us heu animat a comentar-los.

Últims relats de l'autor