Comptem amb tu

Un relat de: Joan G. Pons
Es suggerent aquesta frase. Expresa l'acceptació d'un cert compromís personal, fonamentada en una relació de confiança.

Implica molt. Compromet la nostra persona amb els seus valors, qualitats i recursos.

Es una invitació a participar activament en un projecte social.

Impacta i motiva que et diguin que "compten amb tu". Provoca una actitud de disponibilitat molt engrescadora.

Lluny de pensar en una relació de dependencia obligada. Hi ha total llibertat.

Important una primera fase informativa del projecte o activitat que justifica la petició de col·laboració. Quan mes detallada es l'explicació, m'és sents facilment l'acceptació a participar.

Comentaris

  • Senyal de confiança[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-03-2024 | Valoració: 10

    Que comptin amb algú significa confiança en aquesta persona. Ho expliques molt bé en aquest relat. No cal afegir-hi res més. De tota manera, recalco la teva frase que diu, sense cap obligació ni dependència, sinó amb total llibertat.

    Molt encertat Joan.

    Una abraçada.

    Rosa.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-12-2020

    Gràcies, PERLA, pels teus comentaris, que comparteixo.

  • Gràcies Joan G Pons[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-12-2020

    Gràcies Joan G Pons, per la teua visita i el teu amable comentari per al meu poema "El somni", que és molt interessant això, d'allò dels somnis.
    Realment són vivències personals, els somnis. Jo li he posat molta fantasia, a aquest relat... i així es va quedar.
    Saluts ...

  • COL-LABORACIÓ.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-12-2020

    S'ha de tindre confiança amb respecte als altres o als pròxims, perquè així hi haurà més col.laboració. La col.laboració és comptar amb les persones, en diferents activitats.
    Molt bona reflexió, Joan.
    Saluts i cuida't.
    PERLA DE VELLUT