Com sóc jo

Un relat de: tibia

Benvinguts al meu mon, hem dic Anton i visc a Barcelona.
No se com sóc, perquè hem miro al mirall i no se si el que reflecteix sóc jo, el que si que se, es que sóc alt i prim i que diuen que tinc 12 anys. No sóc ni molt guapo ni molt lleig, sóc normal, divertit, amable, intel·ligent...
Els meus hobbies són: montar a cavall, jugar a pilota, jugar a la consola, anar amb els amics, anar al messenger i entrar a la pàgina de relats en català. Però apart d'això una cosa que m'agrada molt es explicar i aprendre acudits. Tot seguit podreu llegir alguns dels meus acudits:

-Qui pot dir que els reis són els pares? El príncep Felip.
-Es un grup de geperuts que esperen l'autobús. El xofer arriba i diu: - que entrin els de l'excursió!
-Son tres soldats i el del mig cau. No es pot caure perquè estan soldats.
-Hi ha un senyor esperant a la sala d'un hospital perquè la seva dona estava parint, surt el metge i li diu: el part a anat molt bé encara que li hem tingut que posar oxigen. I el pare diu: amb la il·lusió que tenia de posar-li Hèctor!
-Un senyor va al metge i li diu: doctor, doctor quan hem toco la cama hem fa mal, quan hem toco el cap hem fa mal, quan hem toco el braç hem fa mal, quina malaltia tinc? I el doctor li respon: vostè el que te és un dit trencat!!



Comentaris

  • Vaia merda de....... ES BROMA POMA.[Ofensiu]
    julito | 22-03-2006

    Mola molt tibia, i els acudits encara més.

  • Hola!![Ofensiu]
    Berni_46 | 22-03-2006

    Esta molt be Tibia, m'han agradat molt els acudits , dw

  • molt bé tibia[Ofensiu]
    anteon | 22-03-2006

    Els acudits no estan mas currats pero com las redactat esta molt bé.
    Espero que hi facis més relats.

l´Autor

tibia

5 Relats

6 Comentaris

4734 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00