Com m'agradaria

Un relat de: Saray

M'agradaria que et sentisis com em sento jo,que estiguesis al meu lloc,que no sapiguesis el que es anarsen a dormir i aixecar-se pensant en algu,que tractis de mirar endavant i et surti un forat negre,i que començis a plorar,perquè no saps per on surtir d'aquest mal moment,que la persona que esta jugant amb tu et miri i tu li tanquis la mirada amb un gir de cap,pensant que potser se'n adona de que estas fent el possible per odiarlo,pero el teu cap ja no sap el que vol pensar ni com a d'actuar,pases la tarda montant un pla per a que perfí,caigui a la situacio i se'n doni compte de que ja ho saps tot,que saps que esta jugant al joc de enriurese'n de tu encara que no faci gens ni mica de grácia,que no et sàpigues on ficar a l'arribar a casa,a l'asseure't en l'escriptori per a començar els deures,i solament puguis pensar en aquesta persona,que tanquis l'agenda els llibres i la motxilla,i no estudiis,que tot et vagi malament,tan malament que no vulguis ni menjar,ni t'apeteixi sortir a divertir-te,perquè tot et recorda a aquesta persona.Com m'agradaria que et sentissis aixi,no tindries forces per a sortir sol endavant,no les tendries..

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Saray

Saray

7 Relats

3 Comentaris

3208 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Escric per viure o visc per escriure..✔✔