Com evitar l'ACLAPARAMENT

Un relat de: Joan G. Pons
El ritme de vida implica a vegades, que ens sentim envoltats de certes presions que ens aclaparen.
Cal evtar-les, preferible superar-les, quan més aviat millor.

Algunes causes provocatives:
- Planificacions, no encertades.
- Manca de temps.
- Dificultats en la gestió econòmica.
- No hem sento escoltat.

Aquestes frustracions son el que son, però podem actuar sobre els seus efectes negatius, que generen certa frustració, tot reaccionant i cercant alternatives.

Molt important:
- Reconèixer i acceptar, que puc reaccionar.
- Cercar alternatives positives.
- Realitzar-ho amb molta confiança.
- Compartir-ho amb bones i bons amics.

Assaborim i apliquem les nostres facultats i superarem els "aclaparaments".

Comentaris

  • Aclaparats[Ofensiu]
    Prou bé | 05-09-2022

    Un amic molt savi em va dir una vegada: quant et sentis aclaparada... que no pots amb tot... que no tens temps per a fer... Para, seu i no facis res. Res, i si pots ni pensis.
    Al cap d'una estona t'adonaràs que res de tot allò era imprescindible!

    Gràcies per fer-me pensar.
    Amb total cordialitat

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-09-2022

    Gràcies, Rosa.
    Cordialment.

  • Informació[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 05-09-2022

    Degut a l'opinió que agraeixo d'alguns comentaris sobre el final una mica pobre del meu relat SOPAR DE GALA, l'he esborrat . Intentaré millorar-ho una mica i ja el tornaré a penjar.
    Moltíssimes gràcies per llegir-me i aconsellar-me.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Alternatives en la vida. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-09-2022 | Valoració: 10

    Per a pensar en la vida profundament. Cada vegada que fem alguna cosa cal pensar-la abans.
    Una bona reflexió sobre el sentit de viure plenament.
    Cordialment.

  • Quina raó...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 04-09-2022

    Quan dius que el dia a dia ens planteja un munt de dificultats, que depenen la majoria de vegades de la nostre actitud. No les podem evitar, doncs hem d'intentar solventar-les de la forma més positiva que poguem.

    Com sempre Joan ens exposes gran reflexions.

    Cordialment.

    Rosa.