Ciència-ficció

Un relat de: Marc Freixas

Ara sóc aqui davant de l'ordinador posant un camí de paraules en un intent de fer-vos passar una bona estoneta que us tregui de polleguera i no sabreu com parar de llegir-me perquè no poso ni una puta coma perquè almenys tingueu un moment per poder respirar.

COMPLICADILLU EH!!

Ara no sóc aqui perquè sóc allà, però,...

Aviam, si sóc aqui no puc ser allà perquè en allà encara no hi he arribat, però en canvi sóc aqui.

DONCS NO ET MOGUIS MÉS COLLONS!!
CALLA D'UNA PUTA VEGADA!!
ÉS COMPLICADILLU O QUÈ AIXÒ?

Eh, un moment d'atenció siusplau!!

Ara és l'hora del gran i majestuós renec; aquell renec que crida desesperadament als quatre vents, i es fa notar per sobre dels altres per les males paraules emprades, així doncs, aqui el teniu tal qual me'l vaig inventar :

MECAGUM EL CAP DE DÉU CLAVAT A LA CREU QUARANTA MIL VEGADES CRUCIFICAT MÉS LES MANS I ELS PEUS CLAVATS PELS QUATRE COSTATS TREIENT SANG PER TOT ARREU!!!!!!!!

Què, us ha agradat?
Una mica gore no!!

( es nota molt que no crec en l'esglèsia? )

Però tot això són paraules de ciència-ficció que no treuen cap a res en concret; només són les paraules de la ciència-ficció contra les paraules de l'esglèsia corrupte de sempre

( és molt fort, però si voleu podeu riure, perquè a mi més que plorar em fa riure moltíssim tot plegat ).

SURREALISME PUR I DUR!!!!


Comentaris

  • Quin tongo tot plegat...[Ofensiu]
    Queca | 16-07-2004 | Valoració: 9

    La esglèsia ha sigut sempre un estat de força major. La esglèsia i els que han participat en ella. Serrat té una cançó molt bona en el seu disc "Sombras de la China" que s'estitula "Los macarras de la moral".
    Doncs això, que tot plegat sembla una mafia que en el nom de Cristo s'han forrat tots plegats.

  • PEL SERGI[Ofensiu]
    Marc Freixas | 21-06-2004

    Si, ara tinc pensat de fer-ne d'altres, no sé si com aquest o no, però m'agradaria aprofundir en aquest tipus de relats, i sobretot, veure si sóc capaç d'aportar noves idees fresques als diferents relats que vull crear ( ronden pel cap, fa uns quants dies ), tanmateix potser m'hi atreveixo pel fet de llegir-ne molts de teus, i d'altres de l'Heribert, que també em sembla un tio molt original en la manera d'escriure.

    Tu, sobretot, i també ell ( l'Heribert, em refereixo ) sou dos dels culpables d'aquesta incursió cap a aquests altres estils de relats.

    De fet, tinc ASSAIG POÈTIC : L'ESTAT DEL MÓN EN LES CULTURES; EL COR DE LA TERRA ( no sé si l'has llegit ) i COM VOLDRIA SER L'ISAAC? que són els dos relats que es diferencien de la resta per la manera com estan escrits.

    UNA ABRAÇADA, SERGI,
    i gràcies pels teus comentaris, que per mi són molt valuosos, SALUT!!!!

  • Siguis qui siguis, surt del cos d'en Marc!![Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 21-06-2004 | Valoració: 8


    Hola, Marc, és broma.

    No m'esperava un relat d'aquesta factura de la teva ploma poètica.

    M'ha deixat bocabadat, però t'he de dir que ho he passat molt bé llegint-lo.

    Espero que t'atreveixis a fer més relats a banda de la poesia, perquè pots fer-ho igual de bé que amb els versos.

    N'estic ben segur!

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872109 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.