Caus en la rutina...

Un relat de: folanita

Ningú es preocupa per ningú. Tothom està tancat al seu món. No en volen descobrir més, ja en tenen prou. El busques. Ell, vés a saber on és; a la feina, a casa, comprant... El busques; l'amor. Esperes que algun dia arribeu a compartir moments. Que l'amor sigui un nou descobriment cada matí.
Però, mentrestant continues en el desamor. Cada dia surts al matí amb l'esperança de trobar-lo. El trobes. Tot és màgic. Jugueu, viviu, compartiu, feu l'amor. Però el temps passa i la rutina s'apodera del dia a dia. Tot canvia. Ara, et lleves cada matí i surts de casa de la mà de la rutina i tornes amb ella a la nit i com part de l'hàbit li fas l'amor. I així acaben els dies. Vols volar, desaparèixer, escapar-te ben lluny d'aquesta maleïda rutina! Obre't, coneix, comparteix, riu, estima, diverteix-te. Vola alt i ben lluny!

Comentaris

  • ...rutina[Ofensiu]
    nitestrellada | 30-07-2007

    Un text molt maco. Esperaré el teu següent.
    Intenta que l'amor no s'et converteixi en rutinari i busca dins teu cada dia una nova il·lusió.

    Petons

  • L'AMOR NO POT SER RUTINA[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 28-07-2007 | Valoració: 8

    QUAN HO ES JA NO ES AMOR, NO HO POTS COMPARAR COM EL ANAR A TREBALLAR, EL MARXAR DE VACANCES CADA ANY AL MATEIG INDRET, COM NO FER RES... L'AMOR ES UNA NECESSITAT COM EL MENJAR DE CADA DÍA, SEMPRE DIFERENT, SEMPRE AMB SORPRESES, SEMPRE ESTIMANT I SI VOLS CADA DIA MÉS. LA RUTINA ES ABURRIMENT, I AIXÒ NO ES AMOR. M'HA AGRADAT LA MANERA D'EXPLICAR-HO, TU EN TENS UNA OPONIÓ, JO UNA ALTRA. REP UNA ABRAÇADA.

  • t' aixecas , i tornes a ensopegar ...amb la rutina.[Ofensiu]
    Avet_blau | 27-07-2007 | Valoració: 10

    Es ben cert que la rutina es la nostra mestressa a la vida...
    s' apodera de cadasqú , lenta e insistent
    i tu lluites i la canvies , (si vols )
    pero com una mosca, ella torna
    fidel , maxacona , victoriosa.

    Totes les vivencies extraordinadries,
    esdevenen amb el pas del temps en rutines;
    cal fer neteja de tan en tan de rutines
    tristes i destructives,
    i deixar les agradables i engrescadores
    malgrat tot , la vida es en essència rutina,
    i la sal de la vida es anar canviant
    constantment aquest decorat .
    Avet_blau

  • ANEROL | 27-07-2007

    depén d'un mateix. Es pot canviar, si es vol

l´Autor

folanita

1 Relats

5 Comentaris

929 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor