Carta a amor

Un relat de: Llagrimes de sang

Oh amor,
Jo et tenia entre els meus braços
Per que et vas escapar
Quan jo just començava a volar

Llargues nits vaig passar amb tu
Desitjant que la posta de sol mai acabes
Ara només sento el fred de la nit
Mentre el meu cor resta petit

Se que no creus res del que et vaig dir
Tot i que saps que em fas patir
No se perquè no vols repetir
Tot el que varem sentir

Se que per tu tot esta oblidat
El nostre amor has condemnat
Però a mi m'ha marcat
El que, el mon, m'has regirat

Jo, amb tu no deixaré de somiar
El cor, em vas robar
El meu amor ha quedat a la meva joventut
Ja no hi fa res, estic abatut

Comentaris

  • certament...[Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 15-08-2006

    De tan en tan es repeteix la mateixa història on el cor hi surt perdent...

    i sempre és la mateixa història, quan millor et sents, marxa volant com si no signifiquessis res per ella...

    I la millor cura és escriure cartes a l'amor, esperant que algun dia es llegeixin i poguem tornar a volar

    Una abraçada enorme!
    Pol

  • cor abatut[Ofensiu]
    kispar fidu | 14-08-2006

    per amor, abatut de dolor de llàgrimes,
    Llagrimes de sang, de la sang del meu cor...

    "ànima bessona, però la recerca d'aquesta manté viu el meu espèrit"
    Recerca de l'amor, d'aquella persona especial que etfaci sentir dansant pels somnis i que de igual manera tu li facis sentir...

    eps! veig que el teu primer relat és de ja fa força temps! i no n'has penjat més des de llavors! espero que això no signifiqui un adéu...
    Se que el que escrigui no agradarà a tothom, però espero que ajudi a algú o que, almenys, sentiu el que penso. uo! tenies pensat que fos un escriure continuu! no ho pots deixar enrere!

    espero veure't de nou aviat per aquí!
    que vagi bé,
    Gemm@

    Aprofito per encadenar-te a les flames d'RC!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


  • eisss![Ofensiu]
    AnNna | 24-02-2006 | Valoració: 7

    està guai!

    Però com tots, en algun moment de la nostra vida ens tornem bojos buscant rimes perfectesss... fins q al final t'adones q no kda beee... k keda millor al natural... tot són estils, no? pro a vgades kda tpe de regirat, retukat, com una foto canviada x urdinador i es nota!

    aiix vaya rollo tik futeeeeeen jejejeje... ja critico, jo... sempre critico... i no pot ser, jursss!!!!!

    a escriure més, home! que no pot serrrr això! enu kla k io fa tems k nom surt re i es na merdeta secaa... po wenu!

    aiix mls besituuussS!!

    i aviam si akestes llagrimes d sang s'asseken i es netegen i la sang passa a ser vermell en uns llavis q somriueeeen!!!!!!


    bye byex!!!! ;******

    annna*

  • benvingut[Ofensiu]
    jaumesb | 16-12-2005

    no t'esclavitzis ni de la rima ni de les paraules, respira i escriu

l´Autor

Llagrimes de sang

1 Relats

4 Comentaris

1082 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Desde el 83 ara puc dir que he viscut. A vegades només he disfrutat de la meva companyia, pero puc dir que he tingut i, sobretot que tinc, gent al meu costat que m'empeny a viure i a compendre que l'amistat esta per sobre de tot.

Ara soc una ànima solitaria, em falta el que molta gent diria, com a ànima bessona, però la recerca d'aquesta manté viu el meu espèrit, i desitjo que tant la recerca com la troballa d'aquest amor, us fagi sentir com a mí.

Se que el que escrigui no agradarà a tothom, però espero que ajudi a algú o que, almenys, sentiu el que penso. Sigueu crítics, escric per apendre, gràcies.

Una abraçada molt forta.

Últims relats de l'autor