Avui

Un relat de: kika Ferrer Panisa
Avui em trobo buida, em falta alguna cosa, un petit reco de mi esta sol. Avui no tinc ganes de res, i tinc ganes de tot, de no sortir, de somriure, de plorar, de viure, de fugi. Avui pareix no sortir el sol, es tot fosc, massa estrany. Avui el coixí ha estat el meu company fidel, junt al mocador de paper que em retiren de tan en tan les llàgrimes que sense voler ni saber perquè surten dels meus ulls. Avui en un instant he sentit que podia volar, però he despertat i el somni a acabat. Avui he desfet el llit entre alguns “perques?” sense resposta. Avui he lluitat contra dragons en forma de mantes i llençols que m'han atrapat i m'han tancat en la seva torre. Avui pot ser m'he escoltat per primera vegada, i no se si el que he sentit es tan veritat. Avui he vist la meva realitat. Avui he intentat saltar la barrera de la por. Avui no ho he aconseguit. Avui tinc mes por que mai. Avui he pensat amb tu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de kika Ferrer Panisa

kika Ferrer Panisa

6 Relats

16 Comentaris

4868 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Quasi 18 anys, amant de la poesia. Que es la vida sense aquell raconet on marxam per sumergir-nos en la màgia de la escriptura. Llibreta i llapis per tot arreu, mai es sap quan et pot arribar la inspiració.