Avui m'has preguntat .....

Un relat de: edelweiss
Avui m'has preguntat si creia en l'amor i no he sabut què contestar.
Pot ser perquè mai ho he tingut amb plenitud .
Conec “ el amorcillo “ però no L'AMOR amb majúscules
I ho dic amb malenconia.
I no et creguis que no he pensat en ell …. I moltes vegades ..
Però des de lluny … com si no fos per mi..
Això és !!!!! L'amor és un privilegi que molts han pogut gaudir, i que uns altres han trobat sense buscar-ho ni voler-ho .. I francament és injust !
Perquè jo sí sé que és estimar ; I el problema és que el meu concepte d'estimar és tan bàsic com preparar en una coctelera :
Amistat ; sí , amistat per explicarnos tot! , lo bo i lo dolent
I si no t'agrada acceptar la part dolenta …. No em serveixes
I després si es pot , ja arreglarem junts lo dolent, encara que hàgim de demanar ajuda
Fidelitat : Com no et vaig a ser fidel , si estic boja per tu . En què cap cap buscar en un altre el que ja tinc al cent per cent amb tu ..
Jo sóc teva i tu meu , i no hi ha més .I si comencem a mirar a ..uns altres
és millor que reflexionem seriosament i buscar nous camins, perquè la cosa no funciona …..ens agradi o no !!
Admiració ; si no t'admiro i tú no trobes gens excepcional en mí "apaga i vamonos "No hi ha gens que fer …
Jo em vull fondre quan m'expliques coses…. i pensar per a mi “ Quin home més intel·ligent “, i que a tú et passi igual amb mi .
Riures : almenys una vegada al dia .I amb coses banals .I si el nostre sentit de l'humor és semblat, millor que millor .I si puc somriure sola a la meitat d'una reunió important , pensant en tu …Ja veuràs quan arribi a casa ... !!!!
I per acabar Passió : beneïda i maleïda ; perquè al principi ho inunda tot i després es va apagant .. Però sempre ens queda la imaginació perquè torni ;( almenys una mica) …. I no fan falta cossos DANONE , que els gitanos ho fan a les fosques i s'ho passen millor que els payos , i tenen una "prole" que ni t'explico …I això ho sé jo de primera mà ….
I la resta m'és igual , perquè si TU em dónes això , t'estimaré, amb majúscules i per sempre .
Un petó ,Pilar

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de edelweiss

edelweiss

39 Relats

56 Comentaris

41058 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Expressar sentiments m´allibera i si els puc compartir amb algú que em vulgui escoltar em sento millor .

Faig un bon esforç ja que la meva llengua materna es el castellà

L' edelweiss es una estranya flor que creix en llocs recòndits dels Pirineus i dels Alps .La seva aparent fragilitat només es un miratge ,ja que es una flor increiblement resistent que creix solitaria i lluny de altres flors . L' edelweiss no es pot agafar per qualsevol ,es necessita pujar molt alt per acosenguir-la .
Representa el honor ,el mon dels somnis i l' amor etern .
En el llenguatge de les flors , edelweiss vol dir :"escriu-me".
Sempre m ' he identificat amb ella :fràgil i forta al mateix temps .