Amor secret,Tresor d'amistat

Un relat de: Gikuj

Sovint no puc evitar preguntar-me que mas fet per atrapar-me d'aquesta manera,inconsientment segur.Ja fa temps que vas apareixer a la meva vida,i quan de veritat et vaig coneixer vaig descobrir que encara m'agradaves mes que avanç,vaig descobrir el verdader significat de la paraula amor. Estic Enamorat.Tant enamorat que quan et veig el meu cor batega amb mes força,i quan parlo amb tu em sento tant be,que voldria parar el temps,que voldria que aquest instant dures per sempre.Davant la teva bellesa no puc evitar sentir-me desgraciat per no tenir el teu amor. Aquest amor que tant desitjo i que no poseeixo.El teu somriure,tant bonic,em fa sentir gran,feliç,m'encanta veuret somriure.El dubte de els teus sentiments envers la meva persona es una daga que porto clavada en secret dins del meu cor,i que no es porta amb facilitat,no se si declaran-te els meus sentiments podre lliurar-me d'aquest pes o si s'en afegiria un de mes pesat,massa feixuc per aquest cor tan enamorat.Les teves paraules avegades confuses tenen al meu cor desconçertat,que les hi dona mil voltes intentant desxifrar els teus sentiments,encara que jo el faig tocar de peus a terra,el convenço de que el que sents per mi es amistat,una amistat que per mi es un tresor.

Comentaris

  • Per que es tan cruel l'amor a vegades...[Ofensiu]
    salome | 11-07-2005

    Ara mateix estic passant per un moment dificil a ma vida i que puc fer.... Hi han moooltes persones implicades, no m'agrada ser cruel pero a vegades encara que sapigues que tens a alguna persona que t'estima pero tu no, tens que ser una mica cruel. Pero que es pot fer si realment estimes a una persona que no coneixes, pero que cada vegada que parles desitjes estar al seu costat, mai l'he vist pero es el desti, no se si alguna vegada ens trobarem. Pero sento alguna cosa molt intensa dins del meu cor potser nomes sigui un somni q alguna vegada es faci realitat pero no se que passara....

    Moolt petons a tothom

    I PUTU amor que ens fa patir tant...

  • Aisss...[Ofensiu]
    Sareta_16 | 19-04-2005 | Valoració: 10

    l'amor...tan ens fa patir!
    Quin poema, és meravellós!No hi han paraules per elogiar el teu text!Es nota que ho sents des de ben dins, quan transmets en aquest relat!Oleeeii!^^
    Weno tot i així l'amistad no s'ha de perdre mai, ma molat el títol engloba mub el relat!:)

  • Tresors[Ofensiu]
    kispar fidu | 07-04-2005 | Valoració: 9

    Amor, amistat, totes dues són grans tresors, tot i que quan nosaltres estimem, voldríem que aquella amistat es transfromés en amor... però no sempre és possible...
    Amor secret, tresor d'amistat! Molt bé! m'ha agradat molt.

    (i merci pel teu comentari!!!)
    Gemm@

  • Tresors[Ofensiu]
    George Brown | 14-01-2005

    Has expressat els sentiments molt clarament i sense embuts, perfecte. I ja ho saps, els tresors s'han de conservar com el que son, un Tresor.
    Jordi.

  • Sencillament... SUBLIM[Ofensiu]
    Sanke85 | 13-01-2005 | Valoració: 10

    Realment m'he sentit tan identificat amb aquest poema que... amb aquesta frase m'has fet posar la pell de gallina: "Davant la teva bellesa no puc evitar sentir-me desgraciat per no tenir el teu amor". I amb aquesta altre, m'has fet saltar les llágrimes: "Aquest amor que tant desitjo i que no poseeixo".

    Jo també he passat per un cas similar i el meu consell es que et treguis la daga que dus clavada en el teu cor i que li diguis el que realment sent envers ella. Ja saps el tópic, el no el tens segur ves a buscar el Sí! Estic segur de que el trobarás.

    Un altre cop et dono la meva més sincera enhorabona pel teu SUBLIM poema. Segueix escrivint així. No paris mai.

    Sanke85

  • IM-pressionante[Ofensiu]
    Mark | 01-01-2005 | Valoració: 9

    El relat mostra una tendresa espectacular, digne d'uns dels millors relats d'amor.
    El seu autor ens hi ha volcat els seus sentiments, i d'akesta manera ens ha fet arribar kada paraula al fons del kor. enhorabona.

  • IM-pressionante[Ofensiu]
    Mark | 01-01-2005 | Valoració: 9

    El relat mostra una tendresa espectacular, digne d'uns dels millors relats d'amor.
    El seu autor ens hi ha volcat els seus sentiments, i d'akesta manera ens ha fet arribar kada paraula al fons del kor. enhorabona.

  • gracies[Ofensiu]
    Gikuj | 29-12-2004

    gracies natasha per haver comentat el meu relat i et desitjo el millor per aquest any que vindra.Gracies

  • FELICITATS!![Ofensiu]
    natasha | 27-12-2004 | Valoració: 9

    per le'escrit. paraules senzilles, justes i farcides del sentiment que mou el mon, l'amor.
    estic en la mateixa situació, xo em permetré el luxe, si em deixes, de donar-te un consell, l'amistat sempre la tindras i si parles potser et cau un regal..., bé no se si et servira, pero aqui tel deixo.
    Felicitats.
    un petonàs i feliç any nou!!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Gikuj

5 Relats

19 Comentaris

8856 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46