Amor: realitat o ficció (carta a un estrany)

Un relat de: edelweiss

Avui ,estem junts , malgrat totes les meves dubtes , he vingut ,....en part ,perque tú m'ho has demanat.
Em regales tot tipus de paraules boniques ,cariçies i petons .
Truquen , i es el teu movil. .Ho apagues ,com si res , pero jo ja estic farta de sentir que aquesta relació no es real .
Fins ara no volia …. pero crec que ja ha arribat el moment . I sense pensar massa, et trec el movil de les mans i ràpidament vaig buscant els SMS rebuts , al mateix temps que em demanas que t'ho doni . Tecleig amb rapidesa abans que m'ho treguis , i de cop i sobte ,trobo allò que buscava .
La veritat es que no vaig sentir res especial quan vaig descobrir per fí tot aixó que sempre havia pensat de tú , que ets un fals i un mentider .Que no em mereixes.
Em feia vergonya llegir aquelles mateixes paraules que tantes i tantes vegades em deias amb tota convicció : " "t estimo" . "Ets la meva vida" "Et necessito"
Pero ara , dedicades a una altre dona …
Penso : i ella ?? Ella no sap res de les teves infidelitats, ni de la teva doble vida .Almenys jo et conec una mica més , o potser només sigui una questió de ´personalitat : en poc temps he descobert coses que ella no ha fet en tant mesos .
Digas : quin sentit té aquesta merda de relació?
Explica'm , si us plau , vull entendre …
No penso fugir ,perque, malgrat aquesta merda, malgrat aquesta farsa, vull saber quina mena de enrenou hi ha dins de tú .
No sé si ets un malalt ,un poca vergonya o un desgraciat
Aquesta situació m´ha produït un sentiment un tant especial : pena , impotencia , tristeza , pero sobre tot, per tú , perque no t'estimas ni a tí mateix ,no saps el que vols ni coneixes que vol dir "integritat" Em sento mil vegades més forta que tú perque jo sí sé el que vull : a tú Malgrat tot , soc feliç , perque ara estic , no amb el meu princep sino amb un personatge desconegut , que jo mateixa he triat , conscientment .
I com que t'he triat , et començo a petonejar i em tornas a dir que m'estimas .Ens abraçem , parlem , i a mi ja tot tant em dòna ; tan sols vull passar una bona estona amb tú.
Ara ja no som amants , som complices d'una bogería.
Ens despujem i fem l'amor .Ningú ens obliga , som nosaltres que ho hem escollit lliurement … Tú estás suat i crides més que mai i jo , ja no et tanco la boca com altres vegades , perque ja no ets meu .
Fes el que vulguis .
Em deixo anar i es la primera vegada de la meva vida que vaig sentir que havía perdut la condició de esser humà .
Només vull sentir i ja no sé el qué…
¿Qué signifiquem tú i jo?
Probablement , ni tú ni jo ho sabrem mai .


Comentaris

  • de princep a miserable[Ofensiu]
    Avet_blau | 10-06-2007 | Valoració: 10

    si, complices d'una bogería.
    perillosa a llarg plaç,
    i pasara factura, segur.

    no podria aceptar aquesta falsetat,
    una relacio aixi, basada en l engany
    no te futur, no omple el cor. mai.

    sense estimació, sense fidelitat,
    on evoluciona un fals: t' estimo ?,
    unes caricies, un petó a qui?
    ens rebaixem al mon de les passions
    al mon del desig carnal mes primitiu.

    potser soc romantic , carrosa,
    pero fer l' amor estimant ,
    es un altre nivell , d'estimar,
    fer una caricia un peto
    a qui et corrrespon, amb tendresa
    es estimar de debo.

    de totes formes el mon
    avui es mou aixi
    amb falsetat, sovint.

    Diu un proverbi xines :
    casat amb qui t'agradi conversar
    la resta de coses desapareixen al llarg de la vida.

    Avet_blau

  • Ens pertany una història de veritat[Ofensiu]
    perunforat | 10-06-2007

    Hola!Qüasi ho podria haver escrit jo, en primera persona, és tan recent que puc palpar cada paraula. És odi, ira, ràbia, impotència...d'una persona que no val la pena, segur...Crec que algú capaç, d'entrada, a portat dobles vides amb talant, amb certa tranquil.litat i cara dura ja et demostra, a primer cop d'ull, que no val la pena.
    Si creiem amb les valors que hem cregut sempre: fidelitat i amor de veritat i sense xarxes...Ni se'ns passi pel cap deixar de ser com som, ni deixar de creure amb una bonica història d'amor que és la que ens pertany, de veritat...és aquesta que ens toca viure!
    Escric i escric...però encara estic en procés de desentoxicació, però ho tinc clar, i lluito i m'hi esforço, per què?Saps per què?Doncs perquè hi ha coses per les que val la pena fer un esforç: deslliurar-nos de gent que no ens estima, i si estimar és estimar a la seva manera; NO HO VULL.
    A vegades les penes i odis compartits és fan més petits, doncs un ventada d'aire ben glaçat per fer sorgir un somriure!
    Raquel

l´Autor

Foto de perfil de edelweiss

edelweiss

39 Relats

56 Comentaris

41106 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Expressar sentiments m´allibera i si els puc compartir amb algú que em vulgui escoltar em sento millor .

Faig un bon esforç ja que la meva llengua materna es el castellà

L' edelweiss es una estranya flor que creix en llocs recòndits dels Pirineus i dels Alps .La seva aparent fragilitat només es un miratge ,ja que es una flor increiblement resistent que creix solitaria i lluny de altres flors . L' edelweiss no es pot agafar per qualsevol ,es necessita pujar molt alt per acosenguir-la .
Representa el honor ,el mon dels somnis i l' amor etern .
En el llenguatge de les flors , edelweiss vol dir :"escriu-me".
Sempre m ' he identificat amb ella :fràgil i forta al mateix temps .