Al voltant de les GANES

Un relat de: Joan G. Pons
Viure sense"ganes de viure", no té sentit. A viure amb ganes, tot vigilant la seva intensitat. Sentir les ganes i compartir-les.

Algunes idees que animen i augmenten les ganes:

- Unes relacions ben viscudes.
- Una vida professional responsable i acceptada.
- Escoltar amb interès.
- Idees creatives i compartides.
- Reacció positiva davant resultats no previstos, tot cercant alternatives.
- Resposta conscient als suggeriments del viure i conviure.

Animo i m'animo a tindre i augmentar un cercle de bones amistats amb GANES. I també cadascú de nosaltres enriquir el cercle amb les nostres ganes.

Les GANES tenen un poder transformador sensacional i captivador.

*****************************



Comentaris

  • Ganes....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 05-06-2023

    o motivació, són imprescindibles per viure una vida intensa i de creixement.

    Bon consell Joan.

    Rosa.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-05-2022

    Comparteixo comentari. Gràcies.
    Salutacions.

  • Important[Ofensiu]
    Soleilsi | 02-05-2022 | Valoració: 10

    Les ganes són el motor que mouen el món. Sense ganes tot és paralitza. Amb ganes també fas aquests relats que ens fan pensar!
    I amb totes les ganes et dic: moltes gràcies, Joan!

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-05-2022

    Gràcies pel teu comentari.
    Salutacions.

  • Donamt-hi voltes[Ofensiu]
    Prou bé | 01-05-2022

    Ganes...quan són interès, empenta, estímul, il·lusió...quan en tens, quan et manquen, quan les busques, quan les trobes, O no...
    Molt per pensar...si hi ha ganes!
    Amb total cordialitat

  • Ho dius tot...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-04-2022 | Valoració: 10


    Tens molta raó amb les teues idees i la teua reflexió. Així que, s'ha de tenir ganes sempre per a no desviar-nos de la sensació de tenir "ganes" en tot el que dius.
    Molt ben plantejat.
    I també et done les gràcies per llegir-me el poema "En el nostre llit". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.