Al voltant de la FELICITAT

Un relat de: Joan G. Pons
La FELICITAT, un preciós estat d'ànim, i també, i ho escric sense intenció de provocar, una pastilla de sabó, de qualitat, que flueix,flueix, flueix...

Quan sincerament desitgem a algú, que sigui feliç, també nosaltres estem sentint felicitat. Es un compartir molt sensible.

La FELICITAT és dóna i és rep, i gairebé es un fluïr, molt agradable, com la pastilla de sabó.

Regalem FELICITAT i notarem una correspondència espectacular. Viure i conviure amb felicitat contínuament es molt recomanable i satisfactori.

Compartir PAU es compartir FELICITAT.
Compartir l'ESCOLTA es compartir FELICITAT.
Compartir AJUDA es compartir FELICITAT.
Compartir TEMPS es compartir FELICITAT.
Compartir COMPANYIA es compartir FELICITAT.
Compartir DECISIONS es compartir FELICITAT.
Compartir PROJECTES-IDEES es compartir FELICITAT.

I molts més COMPARTIR.

Omple molt i anima el creixement, viure amb la dolça companyia de la FELICITAT.

**************************************



Comentaris

  • Una bona actitud[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 23-09-2023 | Valoració: 10

    Sempre he pensat que la felicitat depèn d'un mateix, que és una actitud davant la vida i les nostres circumstàncies, i que tot i que ajuda, no és fruit de què tenim i no tenim, sinó de com ho afrontem, i veritablement, quan un se sent feliç, ho transmet al seu voltant. Joan, ja fa temps que et vaig comentar que aniria llegint els teus relats antics, i així ho estic fent a poc a poc. I ho faig perquè m'omplen d'un positivisme que sempre és bo, i que t'agraeixo profundament.

    Rosa.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 16-03-2022

    Gràcies pel teu comentari, PERLA.
    Comparteixo i molt bons afegiments.
    Salutacions.

  • Ser sincer amb la felicitat: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-03-2022 | Valoració: 10

    Un bon pensament per a compartir. Compartir la felicitat ens fa tenir més emoció interior. Saber donar i rebre amb tot el cor és important per a la vida.
    M'ha agradat molt aquesta reflexió perquè té bon argument.
    Quan pugues i tingues temps, ja en tinc un nou poema editat. Que està molt bonic.
    Que passes bona nit.
    Cordialment.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-03-2022

    Agraeixo el comentari.
    Important sentir i compartir-ho.
    Salutacions.

  • Una sor[Ofensiu]
    Prou bé | 14-03-2022

    Una sort sentir-nos, rebre'n i donar-ne!
    Amb total cordialitat