Aforismes

Un relat de: sol de mitja nit

La religió és aplicar la llei del mínim esforç als grans dubtes de la vida, l'escepticisme, la aplicar-la a la religió.

Deixa d'ajudar, ensenya com no haver d'ajudar

La independència és bona econòmicament per a qui ja no ha d'ajudar i espiritualment per a qui ja no ha de demanar ajuda.

Ara que Nietzsche ha anunciat la mort de Déu, per què l'església es dedica a trepitjar la seva tomba?

El dolor té la seva part positiva, en els pitjors moments ens recorda que som vius, i en els millors ens revela que no estem somiant.

No m'agrada l'atzar, es massa il·lògic, prefereixo la inevitabilitat, no és que sigui més lògica, però al menys em sembla més divertida.

La única diferència entre l'animal i l'home és que l'home es prou arrogant com per creure que hi ha alguna diferència.

La única semblança que guardem els humans entre nosaltres és el fet de ser completament diferents.

Els indecisos són aquells incapaços de veure la bellesa de l'error

Aquells que no poden decidir no han de témer res, algú ho farà per ells, a canvi només han d'assumir l'esclavitud.

És millor gaudir un error propi que ser esclau de l'error dels altres per no haver-te decidit abans.

Pots saber que respondrà una persona examinant la seva vida, però per quan hagis analitzat totes les variables ja haurà escollit un altre resposta.

La sinceritat és avorrida, actuar és més divertit que viure.

Hi ha 2 tipus de teories, les perilloses i les inútils, i ambdues classes em fascinen.

L'art no comunica, si ho fes seria útil i deixaria de ser art.

Aquell que només veu el que els ulls li mostren no es mereix veure.

La vida sempre es joventut, quan un és vell no és viu, només un record d'allò que va ser.

Normalment qui et recomana no veure la televisió en té una més gran que la teva.

Estadísticament parlant, només l'1% de les estadístiques són certes.

Hi ha 2 tipus de mentida, la política i l'estadística

"Política econòmica" és una redundància.

No hi ha res que mereixi ser tractat amb serietat, o almenys no hauria d'haver-hi res.

La gent té la tendència d'anomenar boig a tot aquell que té hàbits més divertits que els seus.

Jutja els llibres per la seva portada, jo ho faig i quasi mai m'equivoco.

No entenc perquè la gent creu en un altre vida, a mi aquesta ja em sembla prou bona.

Ignora els teus desitjos més profunds, acomplir els teus capritxos et satisfarà més.

Avui en dia la gent només compra allò que li sembla útil, potser algun dia fins i tot ho faran servir.

Comentaris

  • Ei, m'han agradat molt![Ofensiu]
    Arbequina | 05-11-2006 | Valoració: 10

    Tenen un to radical i desenfadat molt atractiu. També hi he apreciat certa tendència a la sorpresa colpidora, a la ironia i a l'enginy. En fi, que com et deia, m'han agradat moltíssim, sobretot el quart, el seté, el vuité... i d'altres que ara no me'n recordo del nombre que ocupaven.
    Malgrat tot (és inevitable), alguns no els comparteixo per a res: els de l'estadística, el de l'atzar, i el de l'art. També hi ha alguna falteta, però tractant-se de pensaments aforístics és obviable, ja que lo rellevant és el concepte, i no la forma.
    En fi, que he gaudit molt amb la lectura dels teus pensaments. Com és un tipus de publicació que no abunda, si t'agraden (que suposo que si), passa't per la meva pàgina, tinc alguns pensaments escrits. No són gran cosa, però potser algun t'agrada. O no, però tan se val, el cas és estimular la ment, no? No ho dic propagandísticament, sols que a mi m'agradaria trobar-ne més, i que me'n recomanessin ho agrairia. Així que faig el que voldria que em fessin.

    Una forta abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

sol de mitja nit

4 Relats

7 Comentaris

4419 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67