A les tres del matí

Un relat de: ziggy_stardust

A les 3 del matí, a la tele, pots llegir anuncis com aquest: "Hola, soy La Marrana Moquetera, me follas por el culo sobre la moqueta. Rodillas rojas. Tengo sitio."
Truco al mòbil que hi apareixia, a les tres, però de la tarda. Despenja una veu femenina, una veu asèptica, ni lletja ni maca. La Selene allibera el so del telèfon, ara tots dos sentim la veu.

-¿Hola?
- Sí, con La Marrana Moquetera, si us plau...

La Selene riu, riu com només ho sap fer ella, però jo l'ofego amb la mà i com puc ofego la meva pròpia rialla.

-Soy yo. ¿Dónde viste el anuncio?
-A la tele...
-¿En qué canal?
-Ui, ara m'has fotut...és un d'aquests canals locals, vaig veure el teu anunci mentre mirava una peli porno... Exactament no sé quin canal és, però...
-¿Mirabas la peli o leías anuncios?

La Marrana Moquetera no sedueix. Té una veu metàl·lica, linial. La Selene encara riu i amb la mà simula una masturbació masculina, m'està dient que li digui que me l'estava pelant. Penso que la Selene està xalant, això li il·lumina el rostre. Està preciosa, guapíssima.

-Les dues coses
-¿Te masturbaste?

La Selene riu, riu tant i tant fort que se'n va, se'n va al passadís i ara ja arriba a la cuina on la sento petar-se de riure. Tot va molt de pressa perquè ja la torno a tenir al meu costat. Somriu.

-¿Et dic la veritat?
-Claro.
-Doncs, sí, me la vaig pelar...

La Selene riu, la Marrana Moquetera també.
-¿Con la peli o con mi anuncio?

Ara ric jo. La Selene m'indica que li digui que amb el seu anunci. La Selene vol portar la conversa als extrems.

-Amb la peli porno... ¿saps què és el que em va excitar més de l'anunci? Allò de les "rodillas rojas"... ¿et puc fer una pregunta?... això de les "rodillas rojas", ¿què vol dir exactament?

La Selene s'ha llençat a terra, es posa de quatre potes i simula que se la follen per darrera. Mou el cos rítmicament, amb intensitat, i els seus genolls freguen el terra exageradament. De sobte, es gira i m'ensenya els genolls. M'ho explica tot amb la seva cara.

-Las rodillas rojas son mis rodillas. Estan rojas del roce de la moqueta. Hay días que incluso sangran. Yo sólo follo por detrás y en la moqueta. ¿Quieres probar?

La Selene està excitadíssima. El seu somriure ensenya unes dents blanquíssimes i agita el cap compulsivament en sentit afirmatiu. Queda clar que vol que ho provi. Ara se m'ha apropat molt i els seus pits reposen sobre el meu. Són grossos i turgents, magnífics. Tot plegat m'atabala molt.

-Ui, ui, ui... espera, espera... no ho sé... has de saber que jo no tinc experiència anal... vull dir que mai he donat pel cul... queda clar, oi? No pensis malament, no pensis que m'han donat a mi, eh?... el que passa que no ho he fet mai... no he donat mai pel cul, jo...
-No te preocupes, cariño. Yo te enseñaré. Son 30 euros.

La Selene es torna a pixar de riure. Literalment. La sento al lavabo com no para de riure i de pixar.

-Òstia, no sé què dir...
-Oye, oye,oye, escucha, espera un minuto. Yo soy La Marrana Moquetera, la más grande, la única, no hay otra como yo. No soy ninguna puta, sólo me saco un sobresueldo, eso es todo. Además pongo piso, condones y bebida. ¿Qué más quieres? Una vez hayas probado, nunca dejarás de venir. Te lo juro.

Es fa un silenci. La Marrana Moquetera ha canviat la veu, ara convenç, ara atrau, fins i tot excita. De metàl·lica i linial ha passat a sensual, bonica, embriagadora. Fins i tot la Selene, que ja ha tornat, ho percep. Em mira i s'assenyala amb el dit.

-Doncs... això... d'acord, sí, ho vull provar, però hi ha una condició.
-¿Cuál?
-Doncs, mira, escolta'm... tinc una amiga que ho vol veure, és a dir vol ser present mentre ho fem... només mirarà... m'agradaria demanar-te si ella pot venir... i acceptarem tot el que ens diguis, les teves normes, eh?... ella només mirarà...
-¿Es tu novia?

La Selene em mira somrient, està preciosa i espera amb ànsia la meva resposta. La Selene no és la meva nòvia, però jo ho vull; la Selene això no ho sap, no té la més remota idea.

-Això és privat...
-Muy bien, como quieras, tienes razón, eso no es asunto mío. Que venga tu amiguita, no hay problema. Bueno sí, hay uno y gordo...
-¿Quin?
-Que se pondrá cachonda como una perra en celo...

La Selene ha obert la boca, molt, i també els ulls, i els seus ulls verds, grossos i bonics, queden esbatanats, però no para de somriure, es tapa la boca com si li fes vergonya. Està molt excitada. Torna a moure el cap afirmativament, assenteix amb el cap. Després, amb malícia, es toca la xona...

-Molt bé, gràcies, no hi haurà cap problema... espero que no, vaja... ¿Quan quedem?
-Esta noche a las diez. Anota mi dirección.

L'apunto en un bloc. La Marrana Moquetera em pregunta com em dic i responc que Joan. Em diu "hasta luego, Joan, un beso". Ja ha penjat.

M'assec al sofa i bufo. Un atac de riure m'atrapa compulsivament que contagia la Selene. Ara riem tots dos a cor que vols. La Selene s'ha assegut al meu costat i se m'apropa insinuant fins que els seus llavis xoquen amb els meus i s'enllacen en un petó dolç, carnós, tot en un instant, és un instant llarg, i quan s'acaba m'aboco al seu coll, i vaig baixant cada cop més, cap al seu incipient escot, i m'hi endinso.

Comentaris

  • Ah, per cert[Ofensiu]
    Ligeia | 16-07-2007

    tan sols hi ha una cosa que no m'agrada: el títol. No fa justícia al relat.
    Un títol cridaner és un reclam perfecte.

  • Original,[Ofensiu]
    Ligeia | 16-07-2007

    que a l'apartat de relats eròtics no és un adjectiu que es posi habitualment.
    Està ben escrit, amb un estil frec i natural que el fa creible.

    Encantada de llegir-te!

  • mol bo[Ofensiu]
    ullsdelluna | 15-07-2007

    està mol ben escrit, i fas que el lector es faci una idea mol klara dl q esta passant en el text..
    et felicito aconseguir aquest resultat costa

l´Autor

ziggy_stardust

4 Relats

6 Comentaris

8010 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67