Va de porno... Per què no un porno?

Un relat de: La pastoreta del camí
Doncs a mi m’encanta la música...
M’encanta expressar tot allò que em neix quan escolto música que m’arriba... Ballar, cantar, xiular, saltar, cridar, fer l’amor apassionadament, riure, plorar...
Hi ha cançons que són una fletxa amb trajectòria clara i directa al mig del cor i amb el poder d’accionar cap amunt el volum dels meus sentiments fent-me’ls sentir molt a flor de pell. Em fan notar que no tinc prou ample el pit per encabir tot l’amor, estimació, amistat i valoració que em neix per tots i cap a tot.
A vegades, hi ha cançons que m’arriben diferent; i encara que noti que no tenen via directe a desfer-me el cor, tenen el poder de prémer a l’alça, aquesta vegada, el volum de les emocions, aquelles que van i venen, pugen i baixen segons el dia i segons bufi o hagi bufat el vent...
No faig pestes ni a estils, ni a ritmes, ni a èpoques... Només necessito que una cançó m’arribi, que em toqui, que em faci moure, que em faci vibrar... Perdó, deixeu-me matisar: hi tant que faig pestes; en faig de tots aquells enregistraments dels quals en diuen música però el sento com un soroll i irrompen irritant i destorbant ment i cos. Cada persona té el seu gust, però crec que hi ha cançons, que són fressa per una gran majoria. No ho creieu així també?
Doncs mireu, des de ja fa uns quants anys, vaig començar a recopilar música que jo anomeno romàntica en CD’s que vaig anar anomenat “Va de romanticones 1, per què no?”, i “Va de romanticones 2, per què no?”... Fins arribar a un “Va de romanticones 20, per què no?”. Aquests darrers anys, ja no l’estic gravant en CD’s sinó que la deixo en carpetes que després passo a un pen o a un reproductor MP3.
Penseu, (si voleu, és clar) que a darrera d’una llista de un “Va de romanticones”, hi ha hores de trobar, remenar i triar cançons que estant sonant en els mitjans o trobo per Internet o em presenta algun amic... i que sento que m’agraden, que em fan sentir viva, que les vull tornar a escoltar i que em costarà que me’n cansi d’elles. Si detecto alguna cançó, que en escoltar els seus primers compassos prefereixo passar-la de llarg, l’esborro immediatament de la llista.
Ei, també m’hi miro molt a triar l’ordre en com seran escoltades.

No he necessitat estar en parella per a crear i gaudir d’un “va de romanticones”, però s’hi s’ha escaigut que n’he tingut, l’efecte de les cançons en mi s’ha multiplicat per tres.
També us he d’explicar, que cada “va de romanticones”, va associat a una època de la meva vida, unes vivències i unes persones i m’és molt difícil, per no dir impossible, trencar aquesta associació un cop s’ha creat.
Bé, i algun lector a hores d’ara deu estar pensant:
-Però què collons ens explica ara aquesta? Què s’empatolla? Això no anava de porno?

Doncs mireu, un dia, passejant per una fira de llibres, en vaig veure un que deia, “¿y por qué no un porno?” I vaig pensar, doncs és clar, si “va de romanticones per què no?”, doncs per què no un: “por qué no un porno? I me’l vaig comprar. Ben encuriosida i emocionada... La meva primera novel•la porno! Ah, per cert, tot un totxo de llibre de 857 pàgines!
I... Què va passar? Doncs que de porno no en tenia res i per més inri, vaig trobar que era un pal de llibre; llegir-lo m’era més una obligació que un gaudi i tot i que em pesi deixar les coses a mitges, així ho vaig fer i el tinc a la lleixa pràcticament per estrenar.

I... Què vaig pensar?
Que el títol havia estat un reclam, una trampa d’estratègia comercial i jo havia picat totalment l’ham... Igual que heu fet ara tots vosaltres....US HE ENXAMPAT!!!

M’ENCANTA JUGAR!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

La pastoreta del camí

2 Relats

4 Comentaris

1569 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00