Una nit dolça

Un relat de: mel

Una nit dolça i cega, amb la seva lluna plena i sencera, vàrem veure moltes coses.
Des de la bandera de les estrelles fins uns llunàtics ballant i passant-s'ho bé.
Teníem gana, i que més que no anar a córrer la mandarina o el meló de moro, ja no recordo.
Aquella nit vaig tenir un pressentiment; ....
... em sembla que hem fet pana, i com està fangós, jo no baixo,... faré contrapès.
Mentrestant tocava "Flor de Luna" d'en Santana i els deia que a veure si ja estaven, insistint neguitós.
Em vaig trobar de cop i volta a Mig Camí, amb un sol que encegava i et despertava, perquè no te res a veure un despertador amb un sol a plena cara i desconcertat.
-Nois, anem a fer unes baldanes i un pastisset al mercat?
-Eh ?, què ?, què dius ?
Dons no, agafo el 2 cavalls i marxo a fer uns xurros amb xocolata i nata. Queden dormin, i no els molesto.
Torno al cotxe, i vaig al mercat. Llavors poder l'olor del riu els desperta, o l'olor del mercat.
Baixem tots plegats i esmorzem.
Tots van demanar baldana i pastisset, menys jo que vaig menjar una tapa de "callos".
I després, a dormir perquè l'endemà, perdó, avui és dissabte i també tocarà una altra banda d'orquestra, oi ?

LA MANO NEGRA.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

mel

4 Relats

2 Comentaris

3814 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00