UNA JORNADA PARTICULAR.

Un relat de: La Banyeta del badiu

Plovia i feia fred. Era una tarda qualsevol del mes de febrer. Vaig arribar deu minuts abans d'hora ,i vaig entrar en un bar a prendre un cafè.
Mentre prenia el cafè, vaig encendre una cigarreta i tot mirant el fum... vaig pensar en ell.

Ell, en Joan, era alt, trenta-quatre anys, cabell ros i rinxolat, blanc de pell, ulls blaus i un somriure de nen bo, com si no haguès trencat mai cap plat, un romriure que a mi em feia fondre.

Feia deu anys que no ens vèiem, i un diumenge ens vam trobar. Vàrem quedar pel diumenge següent. Aniríem al teatre a veure " Una jornada particular " de la companyia d'en Flotats.

Em va acompanyar fins a casa meva amb el seu cotxe, i quan ens vam acomiadar, ell es va girar i em va dir : - No et farà res que port al meu millor amic al teatre ?, aixì us coneixereu. -
Jo li vaig dir, que sí, que el portés, i així vam quedar.

Ja era l'hora. En sortir del bar, el vaig veure de seguida dins del seu cotxe.
Ell, en adonar-se'n de la meva presència, va sortir del cotxe i tot corrent ( plovia molt) em va prèmer el braç i em va fer un petó.

Vam entrar al cotxe, i en el seient de darrere, hi havia el seu amic.
Era alt, cabell ros i rinxolat, blanc de pell, ulls blaus i un romsiure de nen bo, com si no hagués trencat mai cap plat, un somriure que a mi... em va fer fondre, tenia vuit anys.

En Joan tot mirant-me, em va dir : - Et presento en Joan... el meu fill .-

Comentaris

  • Hola Pilar....[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 18-10-2005 | Valoració: 10

    ...fas uns arguments de pelicula que et queden molt i molt bé!
    Encara ets a Badalona?

    Una abraçada


    Maria Pilar (Valeria)

  • Quina imaginació[Ofensiu]
    escordi | 15-10-2005 | Valoració: 9

    He estat llegint alguns dels teus relats i la veritat és que són molt agradables de llegir i a més d'imaginació no te'n falta. Segueix així maca ets tota una artista.
    Em deixaré el 10 per a una ocasió especial, però no vol dir que no t'ho mereixis.

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

180866 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -