una emoció intensa

Un relat de: Indica
Emoció, una paraula que conté molts sentiments, disputes i adjectius antònims entre ells. De fet, és una paraula abstracta ja que no la podem assaborir o veure; simplement la sentim dins nostre. Fa que tot el cos se centri en un mateix aspecte, com una gran màquina paral·litzada per una ordre. Però, quina? Pot ser amor, felicitat, joia, alegria, però també tristor, enyorança o buidor. Una àmplia gamma de colors dels quals en podem escollir el més adequat.

Hi ha molts científics que pensen en una emoció com un simple estímul del cervell que desencadena diverses reaccions químiques, com el començament d'una cadena complexa i extensa, a la qual cadascú li atorga el final desitjat. Però és molt més, és el punt de sortida d'una cursa que hem d'acabar. De fet, ens guiem per les emocions; un innocent Romeu mai no hauria anat a la recerca de Julieta si l'amor no l'hagués guiat; un fill mai tonaria a casa si no fós mogut per l'enyorança, l'anhel de tornar a veure els seus estimats, la seva terra.

Les emocions ens fan sentir, viure, explorar, ...són l'espurna de la vida.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Indica

2 Relats

0 Comentaris

527 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor