Trenta-un colors

Un relat de: NiNeL

És fosca nit. Les aurores boreals baixen del nord glaçat, exèrcits d'unicorns surten dels boscs i aixequen el cap cap a elles, fitant-les amb la llança. Els pegasos són tants que fan pensar que el cel està ennigulat, tot i estar ple d'estrelles, com una sopa. Una enorme i estimada balena blanca s'acosta per les tímides aigües de Tramuntana per regar-me d'alenades. Les campanes de totes les esglésies repiquen fortament i tendra el teu nom. Els camps són roses vermelles, roselles, lliris ben blancs, tulipes de trenta-un colors. Les aigües subterrànies foraden la terra i s'oxigenen com guèisers, mentre oceans de lava ocults als nostres ulls encenen espelmes de focs artificials i creen illots on prendre la Lluna. L'univers s'inunda d'escalfor amb el teu somriure, de llum amb la teva dolça mirada.

Comentaris

  • Renoi ninoi![Ofensiu]
    jacobè | 24-12-2006

    Si files els números,
    de la pissarra fent-ne un llenç,
    com aquests brodats de lletres de paper
    vinc corrents a classe de mates de primer!

    Bon nadal ninel.
    I trenca tantes copes com desigs anhelis.

  • comfirmada[Ofensiu]
    Perestroika | 12-09-2006

    un cop més la teva dolçor...

    A mi em regales aquests mots, i fins i tot em fa il·usió fer anys!je,je,je!

    Ja recordo haver-te llegit, a la biografia parles dels Antònia Font, i m'encanten!!!

    A partir d'ara, però, qui m'encanta ets tu..

    Dolces besades!

  • ona | 22-08-2006

    M'ha encantat la comparació del cel ple d'estrelles com la sopa, tan original com algunes de l'Albert Piñol.
    Un escrit tan bonic com aquest és el millor regal d'aniversari.

    ona

l´Autor

Foto de perfil de NiNeL

NiNeL

72 Relats

190 Comentaris

96496 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Si voleu contactar amb jo, escriviu-me a
tocatdelala (arrova) gmail.com

Vos recoman els relats de salroig.