t'obres a l'amor

Un relat de: jaumesb

T'obres a l'amor,
t'hi dónes tota.

Beses la meva entrada
i jo
els teus llavis.

Comentaris

  • brideshead | 15-06-2006 | Valoració: 10

    un títol suggeridor que porta a moltes lectures... igual que els 5 breus versos, amb una sensualitat i una càrrega eròtica perfectes.

    Una abraçada. Regellir-te és un plaer.

  • És cert...[Ofensiu]
    brideshead | 15-02-2006

    Dius que no ets tu qui escriu, sinó que és l'amor el que escriu en tu... Només així és possible dibuixar imatges com les que tu dibuixes, impecables, i escriure poemes com els que tu escrius, tan meravellosos.

    Ja espero els següents!

  • podries ser...[Ofensiu]
    Capdelin | 22-12-2005 | Valoració: 10

    un inventor de poemes escrits en una llentia, en un cigronet... ets un miniaturista poètic sensacional... ets la concentració personificada.
    bon nadal i una abraçada!

  • Obrir-se[Ofensiu]
    brideshead | 22-12-2005

    a l'amor com qui s'obre a la poesia més clara, més neta, més pura, és com llençar-se a l'abisme, per trobar-hi el cel.

    I això ho fas tu. Felicitats.

    Una abraçada.

  • Thalassa | 28-09-2005 | Valoració: 9

    com ja t'han dit, per començar, Benvingut.

    M'agraden els teus versos, són curts, sensibles, uses un vocabulari que crec, és adient al que ens mostres, sempre provoques un somriure planer i dòcil que m'agrada.

    Tot i així, et diré que de vegades tinc la sensació que hi falta alguna petita cosa, un què que acabi d'arrodonir el poema. Però vaja, només és la meva opinió, en tot cas, segur que ho acabaras trobant.

    Segueix així.

    Thalassa

Valoració mitja: 9.67