...SuperNadie...

Un relat de: mi_cel

Hay alguien más por aquí...?

Avui miro endevant.
Endevant? Bueno... vull dir que...
Hola?
Si... volia dir que miro a través de la pantalla de l'ordinador...
Vale... no sóc un superheroi, no tinc visió a través de les parets, ni de la roba, ni de res... (ooh.. quina bona idea eh tenir una mirada així...)
El que vull dir és que avui et donc la benvinguda...
Sí sí... a tu...
No pateixis... no tinc poders... continuo siguent "SuperNadie"...
Però vols que et digui una cosa? M'agrada ser SuperNadie...
Així tinc tota la tranquilitat de fer, dir i pensar el que vulgui (com tothom no?)
Hola?
A val, em pensava que ja no hi eres...
Ja veig que t'agrada això de llegir una mica (sempre va bé per la ment).
Suposo que tu (et diguis Maria, Ramon, Marta, Pep, Tània, Edual, Jan, Martí, Enric, Eric, Jordi, Isaac, Diana, Núria, Cristina o fins i tot si et dius Miquel...) has trobat en aquest escrit, o en aquest fotolog, alguna cosa que t'agrada, que et motiva per continuar llegint (hola?) Sí no... segur que no estaries llegint això encara...
M'agrada comunicar-me amb tu... i tu amb mi.
M'agrada com junts podem aconseguir AMISTAT, m'agrada com vivim la vida, com pensem...
M'agrades tu.
Et diguis com et diguis, siguis d'on siguis i pensis com pensis, si encara continues aquí és perquè tens una manera de ser i de pensar especial... (No tothom té el selecte gust d'agradar-li aquesta web) [Gràcies àvia per afegir això...jejeje]
En definitiva, (com diria en Miki: En fi...) et vull donar les gràcies per estar avui llegint això... Si ahir vas estar per aquí milers de gràcies, i si demà encara ets capaç de tornar em sembla que, entre tu i jo, tenim una molt bona amistat que no es pot agraïr de cap manera...

Fins demà!
Hay alguien más por aquí? (Ostres perdona! a tu no t'havia vist mai per aquí... Benvingut/Benvinguda!)

Comentaris

  • ginebre | 03-05-2007

    enginyós, si. He arribat al final, o sigui que potser ara ja som molt bons amics (jeje).
    Aviam, aviam per on seguiràs.
    I sigues benvingut/da també.

l´Autor

mi_cel

2 Relats

2 Comentaris

1295 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor