Sorral

Un relat de: ploma/Núria S.

No queda més que sorral,
roques d'altres temps
esmicolades per l'indiferència.

S'apaga la llum,
s'esgota la cera
de m'espelma.

Jauré potser per últim cop,
sobre aquests llençols
massa plens de records.

Beuré l'amarg cafè amb
solitud, engolint-lo
amb la rosada dels meus ulls.

I que faré després,
quan ja traspassi la porta
havent-ne deixat la clau a dins?

Com tornaré a forjà roca,
si per oblit, el mal temps
n'ha fet sorral i no tinc força?

Comentaris

  • Ploma[Ofensiu]
    Antoni Casals i Pascual | 30-08-2007 | Valoració: 10

    la vida ens castiga de vegades amb una angoixa incerta, o de causes conegudes. Escriure, sovint, és fer exorcisme dels dolors del cos i de l'ànima. I cal fer-ho. I no deixar-ho.
    Perquè així s'han creat passatges bellíssims de la literatura. M'agrada com expresses aquesta angoixa incerta, i m'ha agradat especialment la imatge de la roca feta sorral.
    Un petó.
    Antoni.

  • benvinguda, bentrobada, benestimada...[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 14-08-2007 | Valoració: 10

    m'agrada com escrius, com obres les finestres del teu cor de bat a bat.

    Cal ser valent per expressar els sentiments i els moments difícils que la vida ens dóna. Molt bé, plomablanca, d'aquelles, segyramnet, amb que escrivien els 2escrivants de l'edat Mitjana" amb aquelles lletres precioses d'or...

    M'ha fet molta alegria trobar-te i abraçar-te amb les meves lletres. perquè les lletres tenen màgia i ens dónen la mà perquè ens hi agafem molt fort i no nes deixem anar mai més...

    Gràcies pel treu comentari i..., m'agradarà MOLT trobar-te de bell nou!!

  • Benvinguda pomablanca[Ofensiu]
    Nubada | 13-08-2007

    Benvinguda a Relats. T'has estrenat amb dos poemes molt bonics, tristos però amb força i sentiment. Endavant!

  • plomablanca[Ofensiu]
    jOaneTa | 13-08-2007 | Valoració: 10

    quan et sents així...quan no et queda força per tornar a començar...no hi ha ningú que pugui dir-te com fer-ho. Jo ho he sentit molts cops, i mai he sabut com fer-ho.
    Petons.

    jOaneTa

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de ploma/Núria S.

ploma/Núria S.

14 Relats

70 Comentaris

19541 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Com les aus canvio el plomatge tot sovint, per això algunes vegades els meus relats son plomissol, altres ploma gran.

Espero que us agradi o us distregui el que escric, si més no, gràcies per la visita.

Qui sóc?
Potser un dia ho sabré, de moment us diré que m'hagués agradat ser POETA professional. Mentrestant sóc aprenent de la vida i de la lletra.

Què m'agrada?
Llegir relats vostres en aquesta pàgina, escoltar els vídeos del fòrum, llegir a Martí Pol i llibres que m'intriguin fins al final. Escriure el que em passa pel cap i penjar-ho aquí al web, llevar-me de bon humor al matí - que a vegades no és gens fàcil - oblidar-me dels mals de cap, tenir feina, fer vacances, sortir a menjar amb amics i un munt de coses més.

Què faig amb el meus relats o poesies?
Guardar-los en un recull i enregistrar-los al Registre de la Propietat Intel·lectual per si més endavant en faig un llibre. Mai se sap!