Síndrome de no abstinència

Un relat de: borrissol enganxifós de sota el llit

-No veig res… Quin mal de cap…
L'habitació fosca i l'ambient irrespirable de fum i alcohol m'inunden de depressió i repulsió. No puc mes! On sóc? Un estossec acompanyat com no, de nicotina i reuma que escupo al terra fan que me'n doni compte de que per desgràcia estic viu. Allargo la mà i a les palpentes aconsegueixo agafar un cigarro i l'encenc.. el foc fa que em bullin els ulls... no sé si he dormit gaires hores ni en quin moment del dia estem. La primera calada em provoca nous estossecs i unes ganes de vomitar terribles que intento reprimir-les per mandra de moure'm... La veritat és que no sé si seria capaç de fer-ho, tot i això faig una altra calada i aquesta sembla que entra millor. Intento moure la cama però no puc, no sé si és per falta d'energia, la ressaca o que me les han amputat mentre dormia. Abandono, continuaré estirat una estona més....
-No veig res quin mal de cap....
La "colilla" apagada encara entre els dits, un record inexistent de les últimes hores o qui sap potser són dies els que he passat fora de la meva consciència.... Necessito un altre "piti"! Per la meva al·lèrgia trobo alguna cosa millor, m'ho poso a la boca i torno a encendre, igualment el foc m'enlluerna i em provoca repulsió, però tot se soluciona amb l'olor de la meva amiga Maria que sempre esta allà quan la necessites. Necessito moure'm una mica! Un badall que porta a una estirada complerta de braços cames i membres erèctils i recordo que fa hores que no pixo. Però hi ha una cosa... busco corrents l'encenedor i il·lumino...
-Qui és? Què hi fa aquí d'aquesta manera? Què COLLONS vaig fer ahir!! Merda, merda!!! Desperta collons!!! Aixeca't!!!
-M'agradaria no veure res, o potser un litre de güisqui per tornar a oblidar això. Li foto una cossa en totes les costelles. -Llevat!!! Puto maricon de merda!!! Fora de casa meva!!
La meva coïssor anal, el mal de cap i el mal de turmell d'aquesta puta cossa mal donada m'humilia. Vull trencar-ho tot o posar-me a plorar.. però que diria la gent si a sobre de deixar-me petar el cul em poso a plorar...


Comentaris

  • Clar de lluna | 30-05-2008

    ...Collons, tela relat. Dónes peu a imaginar mil situacions derivades de l'alcohol, les drogues i la violència... m'agrada especialment el final on reflecteixes l'orgull del que diran...i tot i vessar llàgrimes endins pot més la vergonya.

    Benvingut/da a RC, una abraçada!