Moment (part 1)

Un relat de: borrissol enganxifós de sota el llit

Un calfred m'arqueja tota l'esquena només amb el moviment de l'aire, un xiuxiueig em diu que no estigui tensa.... m'analitzo, agafo consciència del meu cos i realment estic molt tensa.. Els meus dits estan encorbats, gairebé tanquen el puny i faig força amb els peus per notar que encara estic tocant a terra. Inhalo i trec tot l'aire de cop, em sento millor, noto com la sang arriba fins la punta dels dits. No és lo únic que percebo, uns dits em toquen l'esquena, em descol·loca i no soc capaç de saber en que pensava, només i hi ha allò, els dits passejant per sobre de l'omòplat, i continuen resseguint la columna pels dos costats. No fan presió, és més aviat una sensació que no pas que els dits em toquin realment. A l'arribar a les caderes es detenen per dibuixar un semicercle i desplaçar-se cap a la cintura. La meva temperatura canvia, m'humitejo, m'entres els dits pugen pels costat de la cintura. No puc aguantar el cap, el tiro enrere, els cabells m'arriben a mitja esquena, el giro lleugerament, mostro el coll on la sang em circula bojament per les benes inflades. Les mans s'aturen a les lumbars una a cada costat de la columna i pressiona suament, em sento obligada a encorbar una mica més l'esquena, tanco els ulls i deixo que el meu cap marxi cap a els horitzons de l'excitació, entreobro la boca i la sang em crema als llavis, noto la seva presència al costat del meu cap, tan aprop que gairebé em toca, això m'excita i se'm entretalla un sospir sonor, noto el seu alè clavat a la mandíbula i que em ressegueix tot el coll lentament fins que es deté per tocar-me per fi, amb els seus llavis ardents, exploto, ja no poc estar quieta, em tremolen cames, braços i cervell, el queixalaria, li arrancaria la jugular ,l'esgarraparia de dalt a baix per aconseguir que es fusionés amb mi,però al contrari dels meus desitjos, continuo aquí quieta, resistint un plaer....

Comentaris

  • Molt eròtic no??????????[Ofensiu]
    1101ilime | 01-06-2008

    La meva temperatura camvia, m¡homitexo, tot una expresió eròtica, no pas ficticia i continuas amb el mateis estil.