sies i noes

Un relat de: Meritxell Arranz

El banc enfront del quiosc és una zona-sí, perquè allí em va besar el primer quan tenia 14. En els recreatius es percep una àmplia zona-no, perquè va ser on em va dir "ja basta" als pocs dies. Algunes zones-no són inofensives com aquesta. Unes altres pesen en els peus quan t'acostes. Es tracta de la desocupada del 70, per exemple, on van atropellar a aquesta noia que tenia la meva mateixa edat. O el lloc de loteria, on el meu avi va tenir el desmai que li va allunyar del barri per a sempre. M'agrada pensar que la vida mateixa està sembrada de síes i noes. I volgués caminar-los una vegada i una altra com faig pel meu carrer.

Meritxell

Comentaris

  • No està malament la idea[Ofensiu]
    boigboig | 08-02-2006

    tot i que penso que la majoria de llocs, per mi, són un entremig... sobretot quan passo a passes ràpides capficat en qualsevol fotesa.

    El teu relat està bé, tot i la brevetat (o gràcies a la brevetat). Això sí, em sembla que hi ha alguna "castellanada" (res greu, no mi vull posar massa), començant pel títol (sís i nos, diria jo).

    No entenc quan dius: "Es tracta de la desocupada del 70" Que és "la desocupada?".

    Dius: "li va allunyar " i hauria de ser "el va allunyar".

    La frase final està prou bé.

    En resum, segueix endevant, que tens coses a dir.

    Boig!

  • jo escullo el SÍ...[Ofensiu]
    Capdelin | 04-02-2006 | Valoració: 10

    per aquest relat breu, però original i modern.
    felicitats!

  • l'entorn[Ofensiu]
    jaumesb | 03-02-2006 | Valoració: 10

    ens parla i tu l'escoltes
    benvinguda a casa i a la casa gran

l´Autor

Meritxell Arranz

1 Relats

3 Comentaris

768 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor