Sense preescalfament... no en sé!!!!!

Un relat de: ivax73

Era una nit molt maca, portàvem mitja tarda junts, un sopar lleuger i una copeta de cava, havans d'anar a dormir.
Jo - que et porto cap a casa??
Ella - no anem a la teva.
Jo - segur? No dius que no dorms be, en un altre llit?
Ella - es igual... millor anem a casa teva.
Seria la tercera vegada que compartiríem llit, i fins el moment..... res de bo, la veritat es que em sembla que no ens entenem al llit, perquè mai em arribat a passar del primer contacte, per una raó o una altre....... res de res, potser aquesta serà diferent.
Ella - mira, que em dutxo en un moment, ok?
Jo - perfecte cap problema.....
Ella - tinc una sonnnn...... que vens al llit??
Jo - i tant!!!
Ella - et fa res que ens posem al reves?
Jo- el que??
Ella- així amb el cap, al lloc dels peus, ves a saber qui mes a passat per aquí....
Jo - ei que els llençols son nets!! Però si així estaràs millor...
Es cert que no em vaig esforçar gaire a començar el contacte, però vist l'historial no pensava que es volgués liar.
Així de cop i volta, se m'apropa em fa un peto als morros i em comença a despullar.... be doncs serà que ho vol provar....
M'acosto... l'acaricio.... li faig petons.....
Ella - no!, no!, no em treguis la roba... no em facis petons.... puja va!!
Puja????? Aquella no era una situació de confiança, no era una situació de complicitat típica d'una parella de fa temps que ja es coneixen, d'aquelles que amb una simple mirada ja saben com jugaran.
Que jo no estava ni tan sols empalmat!!! au va arri, com els borregos!!!
Sense el preescalfament, jo no en sé.
Sense el contacte dels cossos, sense l'intercanvií de mirades, sense el desig....
Sembla fàcil, no? Dos persones despullades sota el mateix llençol....
Em moria de ganes de llepar-la de dalt a baix, de fer-la gaudir amb les mans.... amb la llengua....... anar escalfant l'ambient i el seu cos, al ritme dels meus batecs, jugar.... ara manes tu... ara ho faig jo.... el que seria normalet per dues persones que no es coneixen mes que de prendre alguna copa de tant en tant i xerrar una estona.
Em vaig disculpar intentant fer-li entendre que la desitjava molt, però que així, no era com la volia tenir, no com un cos de dona, única i exclusivament, em faltaria el respecte a mi mateix si acceptes tenir relacions amb una dona que no em desitja de debò.
A l'endemà la vaig portar a l'aeroport, doncs marxava al seu país a passar-hi uns mesos.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de ivax73

ivax73

5 Relats

5 Comentaris

4716 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00