CINC DITS

Un relat de: ivax73

Cinc dits, son el que em porten a llocs desconeguts.
el meu pensament es perd en boscos encantats, de fades i animals mitologuics.
llocs on les coses no son el que semblen, els nuvols fan formes, i els arbres abraçen les emocions.
cinc dits, que transmeten el calfred als meus braços, que em fan tremolar les cames, i accelerar el cor.
cinc dits, em fan sentir la musica celestial emesa d'enlloc, i m'envolten de fragancies maravelloses.
cinc dits avisen al meu cervell, que la meva ma t'esta acariciant el cos, com si la teva pell fos de seda, com si els teus ulls fosis, margarites florides, com si els teus llavis, fossis una font d'aigua fresca.
cinc dits recorrien la teva esquena, els teus braços, la teva panxa i l'entreciux.
cinc dits van notar la teva escalfor, i el teu desitj.
cinc dits volien jugar amb el teu sexe, mullarse amb la teva humitat, posarte a cent, com em van posar a mi.
cinc dits, van acabar repetint la feina, d'avans de trobar-nos, diriguits pel pensament i no al reves, rememorava el nostre acomiat, amb el meu sexe entre els cinc dits.


Comentaris

  • EM DISCULPO[Ofensiu]
    ivax73 | 09-02-2010

    Vull demanar disculpes per les faltes d'ortografia, evidentment no esta passat pel corrector ni revisat, espero millorar, jejejeje. Un peto.

  • sobre 5 dits i els 5 sentits[Ofensiu]
    esperant | 23-12-2009

    Llàstima no estigui passat pel corrector (entreciux)

l´Autor

Foto de perfil de ivax73

ivax73

5 Relats

5 Comentaris

4714 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00