Revolta del 3

Un relat de: llamp!
Dimarts, 11 del 9 de 1714, Barcelona, Catalunya i els Àustries caigueren davant el bàndoL felipistA.
Passàrem 300 Anys governats per tiranS convicteS, vilS opressorS i políticS fal•laçoS.
Dijous, Catalunya Crida a la Victòria del Poble Català sobre la fal•laÇ victòriA esperanzA de rajoY i els espantamosqueS dels borbonS.

Diumenge, 9 de l’11 de 2014, els Catalans Capgirarem la Història i Votarem Sí a la Sobirania i Sí a la Independència.
Tota l’Eternitat per Endavant per AiXecaR aquest Nou Estat d’Europa.
Catalans, Catalanes i Gent Catalana que Érem, que Som i que Serem... Ara És l’Hora!

És l’hora de desfer-se de la llosa de la pèrdua de les llibertats vers una eternitat immaculada.
És l’hora de sentenciar el projecte d’obrir nous camins que ens arrauliran d’una vegada per totes.
És l’hora de manifestar desitjos proclius a la millora del benestar, particularment, social.

Aixequem la Moral Catalana! Fem-nos Partícips del Fet Català! Trinquem els Angles de la Nació!
Manifesteu-vos Positivament per Partida Doble! Aposteu pel Sí Sí! Derrotem-los Democràticament a les Urnes!
Fem-ho pels 3-cents anys! Pels 3 angles! I per la Santíssima 3nitat!

Catalans, Catalanes, Gent Catalana... Ara És l’Hora!
Somnis TriCentenaris que ens duran, almenys, 3 Segles de Prosperitat Relacional.
Donem-nos 3 Bones Raons Democràtiques en Favor dels Catalanoparlants, Castellanoparlants, i Immigrants d’Altres Països.

La Força, l’Equilibri, el Valor i el Seny Casteller tenen la Fórmula.
Siguem Solidaris amb els Pobres, Respectem a la Pàtria Catalana i Estimem als Nostres Congèneres.
Amistat! Ambaixadora de les Llibertats, ens faràs Equànime, Justa i Magnificaràs el Desig de Reconciliació entre Pobles, Desitjosos d’Enteniment i Cooperació.

La Idea d’Independència de Catalunya em sembla d’un Romanticisme Pragmàtic i Oníric, i una mostra de l’Excel•lent Salubritat Democràtica.
Dimarts passat, Dijous present, Diumenge proper... i Tota l’Eternitat per Endavant. Des d’Ara i per Sempre.

Comentaris

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / Benvolguda Relataire:

    La teva obra, presentada a la convocatòria “Somnis Tricentenaris”, ha estat seleccionada per formar part del volum recopilatori que recollirà totes les obres finalistes. Els beneficis d’aquesta publicació seran destinats a la Marató de TV3 2014, dedicada a les malalties del cor.

    És per això que et demanem que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclosa al recull (Data màxima: 30 de setembre).

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça concursos.arc@gmail.com, el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,
    Comissió de Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure l’obra ...................................................................................................
    de la qual en sóc autor/a, en el recull "Somnis Tricentenaris".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

  • La força del llamp[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-09-2014 | Valoració: 10

    Dani, llegir-te de nou i constatar un cop més la teva traça poètica és tot un. I en aquest cas hi afegiré l'abrandament. Ens cal. Ens cal el to casteller que li has donat al poema, tenint en compte els tres valors que destaques. No ens en deixem ni un! Una forta abraçada i... quints, amunt!

    Aleix

  • Ara és l'hora! Catalans i Catalanes...[Ofensiu]
    llamp! | 09-09-2014