Recorrent-te

Un relat de: adrixsempre

No puc resistir aquesta manera que té de mirar-me de reüll, com somrient amb els ulls, deixant entreveure una petita espurna de passió.
Jo, amb la vista, li començo a passar la mà pels cabells, suaument, visitant cada un dels punts de tensió que s'han anat acumulant des de l'últim dia que vaig desitjar fer-li.
Segueix vergonyós mentre cantem la cançó que ara s'escolta per la ràdio.
La meva imaginació ataca de nou i s'atreveix a descordar el primer botó de la camisa i fins i tot el segon, per poder arribar a acariciar l'esquena nua, morena i prou musculosa com per fer-me sentir viva.
Ara em parla, jo assenteixo, pensant en lo intensament que podríem estar ballant la cançó que sona.
No! Els seus llavis s'estan convertint en aquell postre prohibit i alhora súper apetitós.
Acosta't, li diria, i ens fondríem en un dolç petò.

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • genial![Ofensiu]
    plujaseca | 18-09-2007

    Ma agradat moltisim el text, es molt maco, presios.
    un petó
    :)

  • SweetInnocence | 17-09-2007 | Valoració: 10

    Un poema molt bo, amb molt de sentiment.

    SweetInnocence

l´Autor

adrixsempre

3 Relats

6 Comentaris

2983 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Últims relats de l'autor