Què faran ells?

Un relat de: FanWriter

T'atacaran tot just quan el sol comenci la tarda.
Arrossegaran el teu cos dins d'una gran camioneta.
Ofegaran els teus crits amb un mocador de seda.
Ajuntaran els teus canells darrere la cintura.
Estimaran el teu cos sense ni espurna d'amor.
Aproparan al llac la tant important camioneta.
Ignoraran l'última llambregada que els dediquis.
Oblidaran aquells segons preciosos sota l'aigua.
Estriparan la pell com porcellana del teu coll.
Ignoraran aquelles bombolletes d'aire que s'enfilen.
Estriparan la teva vida del passat fins al futur.
Alliberaran la teva ànima just quan falti l'aire.
L'obligaran a seguir la suau mort quan es presenti.
Aconseguiran desfer la teva imatge amb lleixiu pur.
Acabaran tot just quan el sol deixi pas al vespre.
Marxaran quan el teu cos toqui el fons del riu maleït.

Comentaris

  • És cert?[Ofensiu]
    MasterClip | 27-06-2005 | Valoració: 10

    Si és cert que no està basat en cap fet real, trobo que et mereixes una nota més alta que un deu. Haas sabut plasmar amb quatre paraules tot el mal que poden fer aquells que no el senten.
    No paris d'escriure si us plau.

  • Aclarim-ho[Ofensiu]
    FanWriter | 23-06-2005

    Diuen que en tots els contes els autors hi posem alguna cosa que ens ha passat i això els fa semblar reals. Jo et puc assegurar que en aquest relat no hi ha res de real que m'hagi passat a mi o a qualsevol conegut. De fet, aquest relat el vaig esccriure un dia que necessitava esbrabar-me i, sense pensar-'ho gaire, el vaig enviar a la web.
    Tots els contes que faig són ficció literària completament i qualsevol semblança amb la realitat és pura casualitat "com diuen a les pel·lícules".
    Gràcies pel teu comentari i per l'immerescut 10, Sanke85.

  • Impresionant...[Ofensiu]
    Sanke85 | 23-06-2005 | Valoració: 10

    Has aconseguit posar-me la pell de gallina, dient el que passa en aquest casos de manera colpidora i directe al cor.

    És un relat on plasmes a la perfeció el que passa quan una noia ha estat raptada, violada i asesinada de una de les maneres més salvatjes i cruels que hi ha en aquest món.

    Un relat que espero que tan de bò només sigui això i no estigui basats en fets reals.

    La meva més sincera enhorabona:
    Sanke85

l´Autor

FanWriter

5 Relats

20 Comentaris

5214 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
La meva biografia serà molt curta. Tinc 13 anys i em dic Maria. El que m'és m'agrada d'aquesta web són els comentaris que et deixen els lectors/autors. Reconforten molt i t'animen a seguir escribint.
Moltes gràcies a tots.