Primer vol

Un relat de: Carles Linares
- Volo!

- sí, voles. Veus, t’havia dit que era possible.

- Mai no em creurà mamà. És meravellós.

- T’agrada?

- I tant... no puc caure?

- No pateixis, no corres cap risc, t’he ben agafat.

- Saps?

- Què?

- És veritat allà que diuen, no cal somniar la vida, cal viure els somnis.

- Em fas plaer, de debò. És la primera vegada que tinc algú tan entusiasta.

- Que bonica que és la muntanya, vista de dalt.

- Aprofita-ho bé.

- fins a on anem, vull dir, volem?

- Arribem. El viatge acaba aquí.

- Oh, has convidat nens?

- Sí, volien conèixer-te.


És així com la jove marmota va fer el seu primer i únic vol fins al niu de l’àguila.

Comentaris

  • Tot volant[Ofensiu]
    MariaM | 04-12-2021 | Valoració: 10

    Creatiu, original i ben escrit, endavant.
    MariaM

  • La natura no enganya[Ofensiu]
    llpages | 30-11-2021 | Valoració: 10

    L'aguilot enxampa la marmota sense miraments, i se la cruspirà sense diàleg.
    Per a situacions amb animalons ensarronats hem de recórrer a la imaginació dels humans, que posen en boca de les bèsties els pensaments més cruels que els surten del Magí. Qui és més animal? Està claríssim! Enhorabona, Carles!

  • Blanc i negre.[Ofensiu]
    SrGarcia | 30-11-2021

    Una bona mostra d'humor negre i alhora blanc.
    Quina ingenuïtat la de la marmota, quina fredor la de l'àguila.

  • Mar ora voladora[Ofensiu]
    Prou bé | 30-11-2021 | Valoració: 10

    Fantàstic! Res és impossible si ho vols i més si vas ben acompanyat!
    Bon relat!
    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10

l´Autor

Carles Linares

57 Relats

200 Comentaris

15268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
De nacionalitats francesa i Suïssa, visc a Alemanya i sóc una barreja de catalana, murcià, savoyarda i suís alemànic.
M’he enamorat de la llengua catalana i encara l’estic aprenent i treballant, i el camí és llarg...
Si us plau, perdoneu les faltes que encara en trobareu massa en els meus textos, però, com es diu, de mica en mica s’omple la pica i el meu objectiu és que cada vegada n’hi hagi menys, però també publicar aquí textos que us faci riure i somriure.
Si trobeu faltes més grosses que una casa, m’ho podeu dir als comentaris, moltes gràcies per endavant.

Bilder hochladen

RIURE DE TOT ABANS D'ESTAR OBLIGAT D'EN PLORAR (Beaumarchais)

charles.linares@gmail.com

Com ho podeu veure, en el nom d'usuari, he tret la H per catalanitzar-lo ;-))