Potser felicitat?

Un relat de: fosca

No sé com tinc esma d'escriure ara mateix.

Les llàgrimes em van caient per les galtes sempre rosades. Em sento pols, brutícia per escombrar!

Només tinc malsons que em torturen a cada segon. Sento veus que em diuen que no em mereixo res del que tinc, que estic completament sola, que no puc rebre cap abraçada quan més la necessito.

No crec haver escollit bé el camí de la meva vida, m'he desorientat al màxim i ja estic perduda en una habitació verda a la que poca esperança li queda.

No sé ni per què faig les coses, no entenc res del que em passa, odio cada instant de vida, ho veig tot nafrat i perdut.

Tinc una sensació buida, com amb gana, a dins meu; necessito saber què anhelo d'una vegada per totes.

Potser felicitat?

Comentaris

  • Tens esma d'escriure [Ofensiu]
    ixnuir | 07-08-2008

    perquè anheles la felicitat.
    I potser en aquesta foscor que tenyeix fins i tot el teu nick trobes certa felicitat que no trobes en la vida real, si és així et comprenc. A vegades les paraules alliberen, no sé si saps el que vull dir...

    encantat de llegir-te

    ixnuir

  • dels errors[Ofensiu]
    ANEROL | 03-03-2008

    hem d'aprendre a conéixer-nos una mica més i acceptar-nos

  • recorda[Ofensiu]
    Xitus | 08-08-2007

    els moments en que dius que la tens...I si no t'hi sents, pregunta't si realment això és el que vols. Però jo et diria que crec que sí, des de la meva humil opinió i coneixença.

    petons anneta.

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62924 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)