Paraules que fereixen

Un relat de: Clàudia_10
Tot són paraules. "Només paraules!", diuen. Paraules, frases, sintagmes, que fereixen els sentiments amb despreocupació.

Diuen, que tothom té la sort del principiant. Malauradament, mai ha sigut el meu cas. Persones que ferixen, de vegades volent, i de vegades que no. Però sempre fereixen.

Compassió, ajuda, simpatia, posar-se a la pell dels altres..... aquestes paraules, que tan ajuden i no costen res dir-les o transmètre-les, no han estat mai escoltades a les meves orelles, ja caigudes per no sentir tot el que la gent diu amb ressentiment.

Paraula, un mot que segons la teva experiència, pot afavorir la ment, o descompóndre-la totalment.

Errades, un mot que sents massa sovint amb escridassades, sense que tu les hagis fet, o paral·lelament, un mot que t'ajuda a no cometre-les més amb un somriure.

Lectors, us dedico aquest relat, sobretot en les persones que han hagut de sentir-se així, sense poder fer res més.

Comentaris

  • Les paraules...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 15-04-2024

    tenen més poder del que moltes vegades ens imaginem. Per a bé o per a mal afecten, i molt. Cal ser curós en utilitzar-les, tot i que també a donar-l'hi la importància justa quan les rebem. No deixa de ser una opinió dels altres, que sovint va acompanya d'enveja. Bona reflexió.

    Salutacions Clàudia. Ens seguim llegint.

    Rosa.

l´Autor

Clàudia_10

2 Relats

2 Comentaris

674 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00