On vaig?

Un relat de: lo gorio

Tenia l'estómec als peus, les cames em feien figa, i els peus ni me'ls notava, però no podia aturar-me, els meus companys em portaven un lleuger avantatge i no podia quedar-me enrrera; si mai els arribava a perdre, mai més els tornaria a agafar. Em perdria en la immensitat del desert i cap d'ells em trobaria a faltar.

No sabia quin era el nostre objectiu, ni el nostre destí, tan sols sabia que havia d'arribar fins al final, que no em podia aturar, i menys rendir-me.

Poc a poc l'esperança se m'anava esvaint, per molt que caminava, el paissatge sempre era el mateix; sorra i més sorra, cada pas era un sobresforç, i els meus companys s'allunyaven més i més, la vista se'm desenfocà...

... Una olor tèbia, una escalfor agradable, i una mà tendra m'acaronaven. Un intent fallit d'obrir els ulls, un altre, no hi havia manera, no s'obrien, però no em preocupava, aquell ambient m'hipnotitzava...

...De genolls, arrossegant-me sense esma, un intent, un altre... res, les mans ja no eren meves, no em responien, per molt que ho eintentava no es movien, el cap em començà a donar voltes...

...ara tombat sobre un prat verd, una brisa fresca m'eleva, estic surant, noto com una força externa i invisible m'atreu, estic pujant... on vaig?

Comentaris

  • m'ha agradat[Ofensiu]
    Urepel | 28-03-2007

    M'ha agradat, un cop rellegit. Escrit, amb paraules i frases força meloses i amb espais, així convida a llegir;però m'ha costat una mica de seguir perquè trobo molt "allunyat" el fil, "massa amagat" potser? Però un cop rellegit, de conya. Ben bé, ho treu de "dins" l'estòmac el personatge.

l´Autor

lo gorio

1 Relats

1 Comentaris

466 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor