Neuròtica

Un relat de: Teodora

Neuròtica és absolutament extravertida, sociable i graciosa. No obstant, la ràbia la consumeix; a la més mínima ocasió deixa anar un insult o una senyal de mala educació (normalment en la intimitat). Potser té l'autoestima baixa i es veu obligada a trepitjar als que tenen polla amb el seu ego atrofiat. La falta d'empatia és característica de Neuròtica; mostra sempre una nul·la capacitat per entendre els sentiments dels altres. Si apunyala a algú per l'esquena, és perquè l'atacat ho mereixia i enlloc de donar excuses, mostra tan sols desdeny i burla cap a la soferta víctima. No té cap sentit de la mesura, a més, la seva família acostuma a ser la primera en rebre els abusos i cops de la malalta. El seu comportament irracional i contradictori és el fruit bord de la bogeria: la patètica celebració de l'excés, la macabra conseqüència dels pares que no sabien posar fre al monstre que van crear...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Teodora

Teodora

25 Relats

59 Comentaris

31359 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
Estic condemnada a viure amb intensitat, atrapada per la dualitat, sóc bipolar i bisexual. Els meus relats reflecteixen les contradiccions que m'esquincen. Em limito a resistir, esperant que algú baixi al meu infern per salvar-me sense mirar enrera.