Projeccions pornogràfiques

Un relat de: Teodora
Estic segura que pots sentir com estàs caient dins la trampa que t’he parat utilitzant els meus poders genitals: és massa tard, ja no pots baixar d’aquesta simulació de realitat; ets com un nen sobreestimulat, perdut en un videojoc que no pot controlar. Ara t’estàs escorrent sobre la imatge digital mentre parles amb mi a l’altre cantó del plasma. Quan vas creuar a una nova dimensió, ningú et va explicar que no sóc de veritat, però puc obligar-te a menjar cristalls. Penses que encara hi entens quan em llepes els pits a la pantalla? Notes l’aire elèctric que circula per una freqüència especial i els meus llavis que t’estan prenent la força vital? Ja ets meu i no ho pots canviar, mai més et voldràs desconnectar...

Comentaris

  • Droga?[Ofensiu]
    Rodgo | 06-11-2013

    La droga dura tant com dura? Les addiccions i el sexe...

l´Autor

Foto de perfil de Teodora

Teodora

25 Relats

59 Comentaris

31245 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
Estic condemnada a viure amb intensitat, atrapada per la dualitat, sóc bipolar i bisexual. Els meus relats reflecteixen les contradiccions que m'esquincen. Em limito a resistir, esperant que algú baixi al meu infern per salvar-me sense mirar enrera.