Neu i felicitat

Un relat de: annah

El silenci em desperta. Obro els ulls lentament, encara no s'ha fet clar del tot. M'aixeco del llit i miro per la finestra. Tot el paisatge és blanc i continuen caient flocs de neu tranquil·lament, portades pel vent amb harmonia, com les millors de les melodies que puguin existir. Somric contenta i innocent com una nena petita que mai ha vist nevar.

De sobte tot una colla de nens surten a fora. Han aparegut del no res, com si fossin follets del bosc. Es tiren boles de neu i fan ninots. La seva alegria se'm contagia de seguida.
El timbre del telèfon em sortir dels meus pensaments al contemplar l'estampa nevada.

Agafo l'auricular i a l'altra banda de la línia i aquella veu que tan conec em diu molt dolçament: t'estimo.

Unes llàgrimes em regalimen galtes avall i la felicitat inunda el meu cor.

Comentaris

  • Primer...[Ofensiu]
    Gorwilya | 11-02-2006 | Valoració: 10

    de tot donar-te les gràcies pel teu comentari! ;P

    Un relat molt bonic! El principi m'ha recordat uns dies enrera, quan tot era blanc i nevava, era com una estampa del que hi havia el meu voltant... :P I el final amb la trucada genial! Ha fet que acabés de ser un relat molt bonic, un toc que hi ha quedat perfecte! :)
    M'ha encantat! Continua escrivint, que jo et llegeixo! :)

    Petons i una abraçada!!

    Gorwilya

  • gràcies...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2006

    per les meravelloses fotos de la nevada a puigreig i per aquest any d'amistat eterna.
    Ja et contestaré... el dimarts no fallaré!!!
    ptons i una abraçada!

  • i després de...[Ofensiu]
    Capdelin | 04-02-2006 | Valoració: 10

    sentir la veu que et diu que t'estima i de les llàgrimes galtes avall... la neu... es fon... ooooh. ja ja ja
    relat oportunista, no sempre neva.
    ptons i una abraçada!