Moments càlids.

Un relat de: La vida és dura.

Aquella nit era la festa del poble. Jo havia quedat amb ell per passar una bona estona tots dos junts. Era el primer dia que quedavem els dos sols, i jo estava molt nerviosa, però ell amb aquella sensibiliat que tenia ja persivia el meu estat de nerviosisme. Ell era axí, tenia molt de tacte amb les noies per això m'agradava i me l'estimava tant.
Doncs això anavem caminant els dos sols per un cami del poble quan ell amb molta cura, hem va pasar la mà per la cintura, jo vaig sentir una escalfor dins meu i el vaig imitar. Tot seguit vam seure en un banc que queia allà al costat i que ningú veia facilment. Jo em vaig aseure i ell al meu costat però molt aprop, em sentia tant be alla amb aquell silenci. Només se sentia la música de la festa però molt llunyana...
Ell va fer el primer pas i i em va passar la mà per l'espatlla, tot seguit s'em va apropar encara més. Em va agafar la mà que tenia damunt la cama i se la va ficar damunt de la seva. Em va començar a acariciar els meus dits i jo els seus... I em va que m'estimava que no podia parar! S'em va acostar i em va donar un petó suau al coll i llavors va anar pujant fins que vam tenir els llavis completament junts. Ell va obrir la boca i jo vaig fer el mateix. Vam començar a jugar amb les nostres llengües lentament i calidament.Notava una sensació de llibertat i de felicitat...
Ens vam anar inclinant lentament fins quedar totalment estirats sobre el banc jo a sota i ell sobre meu i vaig notar la seva mà que em pujava per dins de la meva semarreta fins arribar als meus pits i macariciava sens parar i llavors tornava baixar i ara notava que que ell em descordava la cremallera dels meus texans...

Comentaris

  • benvinguda[Ofensiu]
    foster | 05-11-2005

    a Relats en Català.
    Pel teu relat suposo que ets noia, adolescent i sensible, romàntica.
    Descomptant els problemes gramatticals, les teves ratlles palesen ganes d'expressar-te, i això està bé. I d'allò que t'es més proper i de la manera que millor saps. També bona tria.
    És un bon començament. Aquesta web, si vols t'ajudarà i et divertirà.

    Ah, i el teu nom és la frase meva preferida, una certesa absoluta: La vida és dura, si... però també meravellosa.
    Et recomano també que visitis el fòrum de RC, on hi trobaràs la família en situació menys ortodoxa i tot tipus d'informació i comentaris...

    foster

l´Autor

La vida és dura.

2 Relats

2 Comentaris

2067 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00