Marrana!

Un relat de: guspirallampec

Massa, és massa. Em sembla que no podré aguantar tant.
Oh, merda, un missatge ara! Maleït mòbil!
"Rentadora t'informa: Conversa activada. Queden 60 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 1 euro.".
Què punyetes vol dir això? Rentadora... Deu ser un operador de telefonia nou... o què? No conec cap "Rentadora". Vah! L'esborro.
"Rentadora t'informa: Brut! Has caigut molt baix, t'hauria de fer vergonya. Queden 55 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 10 euros.".
Cony, un altre cop! Què collons?... Què?! Com que "Brut"? Cago en tot! I tu Marrana! Vah, a la merda!
"Rentadora t'informa: Si et busques, et trobaràs. Queden 50 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 100 euros.".
Òstia puta! Això no em fa ni mica de gràcia! Més aviat "Si me les busques me les trobaràs, les pessigolles!". Doncs, mira, per començar apago el mòbil. Què et sembla? Missatges emprenyant... Això deu ser alguna estratègia publicitària, segur.
Encara que també podria ser algú que me l'està jugant. Mal parits!
O un virus. Sí, d'aquests que fan que el telèfon t'exploti a les mans. Sempre m'ho he preguntat això. Com pot ser que un simple missatge t'esborri la tarja de memòria, et desconfiguri tot l'aparell i li doni pel cul a tots els contactes de la teva agenda?
No. Ja sé, ja sé... Fa tota la fila de ser una estafa. Clar. Quants ximples enviaran aquest text amb la paraula "PROU" sense adonar-se'n del preu del missatge? Ja m'explicaràs, a euro per imbècil es poden arreplegar força calers. I tant fàcil com és bloquejar un número.
Jo que sé. La veritat és que resulta molest de debó. Em toca les pilotes, però em fa certa angúnia no fer-ne cas del tot. D'acord. A veure si n'esbrino alguna cosa d'això a internet. Què puc perdre, a part del temps?
Com m'ho faig? No serà fàcil, em temo. I m'hi podria passar tot el dia. De moment, fem rutllar els motors de recerca...
Val, "Rentadora" no és cap empresa, definitivament.
Molt bé, tampoc puc trobar la frase del missatge enlloc, cap plana l'allotja. Perfecte, del número hi ha ocurrències però... res, res, res.
No en puc treure res dels motors de recerca. El primer cop que em passa, tu. I ja és estrany perquè aquestes coses solen estar ben documentades a la xarxa...
Probem els forums, vinga! Quin tipus de forum debatria una matèria com aquesta?
Bé, els d'actualitat, sense dubte, si és una novetat. O els de publicitat, perquè no? Sempre que es tracti d'una campanya o alguna cosa per l'estil...
Doncs, no. No hi ha hagut sort.
Està vist, i en certa manera és evident, que el tema s'acosta més aviat a virus, enganys i amenaces cibernàutiques vàries...
Cap pista, tampoc. Esforç inútil, totalment.
Tòpic inèdit! No sé si començar ara amb els servidors de notícies... No és que tingui gaires esperances de trobar-ne res.
A veure, l'engego una altra vegada... Merda, merda, merda! Tres de seguits!
"Rentadora t'informa: Si et busques, et trobaràs. Queden 45 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 1.000 euros.".
Un altre cop el mateix. Umm...
"Rentadora t'informa: Tothom et té a l'abast, ara. Queden 40 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 10.000 euros.".
Eh, aquest acollona, tu!
"Rentadora t'informa: Qui t'envia aquest missatge és la rentadora, la que renta els draps bruts. Queden 35 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 100.000 euros.".
Uh? Aquests missatges críptics m'encenen la sang, tu! Es refereix a la màquina, l'electrodomèstic? Ja, i m'ho empasso! Ves a pastar!
Serà una broma d'algú, fixe. Però, un moment! Ningú no coneix aquest número, que jo sàpiga. No l'he dit a ningú encara.
Molt bé, no et rendeixis. En algun canal de tecnologia dels "xat" hi haurà algun 'friqui' que n'estigui al corrent d'aquestes coses, per força. Al capdavall, això és territori de 'friquis', no?
Quina mandra em fa això. Primer busca el canal apropiat. Sort que n'hi pocs... Cago en tot! I després que estigui poblat, que de vegades no hi ha ni una ànima que es vellugi.
Mira-te'l! Endavant.
Típic! Què ho fa que sempre m'ignoren? M'ho podia haver imaginat, aquí cadascú va a la seva. La xarxa està plena de FILLS DE PUTA (en majúscules), sens dubte.
Guaita, a veure si hi ha sort amb aquest... El moderador hauria de ser, com a mínim, considerat i contestar. Què? M'ha fotut fora del canal el molt cabró! Però quin fill de gossa! Serà marrana! Així que ets un d'aquest moderadors prepotents a qui els puja el poder al cap, eh? "Aquí soc la llei, i tu no m'agrades. Fora del poble, ignorant! Tinc els collons més grans de la web i la tita em toca a terra, de llarga!" Ugh, quina ràbia!!! L'espavilaria a cleques a aquest.
Què va, no em deixen entrar enlloc... Moderador dels pebrots, brètol! Doncs saps què, marrana? M'he fixat en la teva adreça electrònica, i penso enviar-te tants virus al correu que et passaràs un mes fent neteja a la teva andròmina, per llest.
Té, empassa't això!
Sa puta mare! El cabró és bo esquivant-les.
Què diu aquest? Que se'n fa creus de la meva pretensió? Que està rodolant pel terra de l'atac de riure que li ha agafat en rebre el meu atac de "butterfly"? M'està dient papallona el merda seca, fill de la grandíssima puta! Que no sé amb qui me les haig? Que més val que tingui l'ordinador en garantia? Serà bocamoll...
I ara què? "Alerta d'infecció: Virus detectat". Desgraciat, cabró, mamó, terrorista, marrana!! Com s'ho ha fet?! Fuig!
Serà millor que desconnecti i apagi. Ràpid!
Uhh... MARRANA!
Molt bé, relaxa't. Ja saps, cal fotre's, tu, que la vida és dura i el món és injust...
Té, apa, ja he reiniciat.
Què? "No hi ha cap connexió disponible". Em cago en la mare...! No pot haver estat el virus del bastard del moderador. Nah! Cony, les llumetes van bojes, ha d'haver línia! Valga'm Déu! Aquest proveïdor és penós. Per la quota que cobren ja podien oferir un millor servei. No passa d'aquest mes que em dono de baixa. Que els bombin!
Bé, deixem-ho estar per ara, ja hi tornaré després.
"Rentadora t'informa: No és sa que t'agradi la brutícia. Queden 15 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 1.000.000 euros.".
Nyya! Però què...? Només em faltava aquesta... Ja m'està tocant els ous de mala manera aquesta rentadora del dimoni.
A veure, calma. Siguem racionals, per variar. La rentadora està desendollada. La rentadora no té capacitats comunicatives i mai n'ha tingut. Carall, si és de fa quinze anys, i barata que la vaig comprar! Llavors no hi havia xarxes inalambriques, ni bluetooths, ni palles d'aquestes...
Calla. Que potser no es tracta de la MEVA rentadora. Potser és la rentadora d'un veí que m'està fent la guitza. Clar, ha de ser la del tercer que s'han canviat tota la cuina fa poc, els penques! Això sí que passa de taca d'oli! Hauré d'anar a casa del veí a dir-li quatre de fresques, "Perdona, maco, però la teva rentadora m'està enviant missatges al mòbil i, francament, és una murga. Vols fer que pari, si us plau?".
Ah, guaita, ja torno a estar en línia. I,... oh, missatge!
"Rentadora t'informa: Ets lent. Accedeix a qualsevol motor de recerca. Introdueix el teu nom i cognoms entre cometes i et trobaràs. Queden 5 minuts. Envieu al 9801 per desactivar. Preu del missatge 10.000.000 euros.".
Vah, quina gran cosa... Ja ho sé que m'hi trobaré. Per descomptat! Al registre de projectes de fi de carrera de la universitat, hi apareix el meu nom. Ja sé que sóc present a la xarxa, i què? Què té això de brut? Home, tampoc és que n'estigui gaire orgullós però...
Vinga, té, el meu nom entre cometes!
Eh! Un moment, para el carro! Tot això són... Què és tota aquesta porqueria?... són planes porno! A veure, no pot ser! Déu ser algú altre que es diu com jo, és clar. No, no, no! Òstia puta que soc jo! Què hi faig jo així? Oh, merda... Cagun tot! Però què són totes aquestes fotos? Merda! I en aquesta altra, més merda? Quantes hi ha? Oh, no,... un futimer!
"Rentadora t'informa: La nit té mil ulls, amic meu. Queda 1 minut. Envieu al 83274 per rentar la vostra imatge. Preu del missatge 100.000.000 euros.".
Què...?
Ah..., l'espera s'acaba!

- Va, Marcel, hora de la medicació. Espera que t'incorporo una mica. Així estàs més còmode, oi? Que has estat fent avui? Ah, veig que has estat dibuixant... Un ordinador amb la seva pantalla, el ratolí, el teclat, fins i tot, el mòdem. Un mòbil... Què és això? Ah, sí, una rentadora. Vatua! Això d'aquí és una mica pornogràfic, eh? Però, ei, dibuixes molt bé, ho saps?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de guspirallampec

guspirallampec

2 Relats

3 Comentaris

3534 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Podríem estar millor; i, si estiguéssim pitjor, ens queixaríem igual però amb més raó.
Feu un cop d'ull a la meva plana http://www.guspirallampec.com/
Gràcies!
Salut!
J.

Últims relats de l'autor